Kromad Hayabusa

Whats up with the stora bakhjul?

Hade det vart en normal busa så den gick att köra så skulle den va riktigt fräck. Nu blev allt bara så överjobbat. Någon slutade inte leka med autosolen,

Det retar ju alltid någon, bevisligen. Är det inte det vi hojåkare ska göra? Fuck-you-burn Delux på den hojen. Ful men rå på något ghey-pimpat vis.

Det är ju fräcka byggen. Inget snack om saken. Sedan att den inte ger mig ståfräs direkt är en annans femma.

Att de oftast ska överarbetas i det landet. Å att de ska fläska på bakdäck breda som jävla jollar. Fett? Ja! Kördugligt? Fuck nej! *dessa Jääänkis*:rolleyes:

Det är ju fräcka byggen. Inget snack om saken. Sedan att den inte ger mig ståfräs direkt är en annans femma.

Att de oftast ska överarbetas i det landet. Å att de ska fläska på bakdäck breda som jävla jollar. Fett? Ja! Kördugligt? Fuck nej! *dessa Jääänkis*:rolleyes:

Fast den är ju engelsk dårå.....:rolleyes:

Höjden av vräkighet. Fett ballt o vränga in den där bland harleysarna utanför nått customtillhåll. Lovar att fransnissarna skulle dräggla. :D

vad ska man säga? den syns ju trafiken iallafall.... fan man skulle ju bli blind om man möter det där monstret en solig dag:crash

Fast den är ju engelsk dårå.....:rolleyes:

Same shit annan plats. Han e säkert jänkare som gjort den. Om inte så har han blivit smittad av någon Latino-Pimp-To-much-master från San Diego.:fakta Om inte det stämmer heller då har han ingen ursäkt för den skada han har. Då kan jag bara beklaga...

Varför tänker jag en afro-amerikan som ägare, med minst 3,4kg guldkedjor runt halsen :va

Lär ju inte ha varit billigt att kroma plasten, dom kunde ju iaf ha lagt ner pengar på att ha en snygg färg på sadeln. Ser ju förjävligt ut!

Kan inte förstå en som tycker en busa är snygg org och verkligen inte detta. Kan man ens köra denna.

Org kan man iallfall köra men typ bara snabbt framåt, förstår inte menningen med dessa hojar :va

///Micke

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...