Man kan inte åka i fängelse då man är 13-18 år ifall du inte visste det.NoPinky skrev:Och hur klyftigt är det att på ett forum, erkänna brott som har fängelse på straffskalan?![]()
Se länk---> urkundsförfalskning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Man kan inte åka i fängelse då man är 13-18 år ifall du inte visste det.NoPinky skrev:Och hur klyftigt är det att på ett forum, erkänna brott som har fängelse på straffskalan?![]()
Se länk---> urkundsförfalskning
Nitrogen skrev:Ja, i Arboga kanske. Nu pratar vi Sthlm!
Eh, nej... det är det inte. Om jag inte fått akut alzheimers så vill jag minnas att det har varit lördagsöppet bra många år. I annat fall så var det väl på fredagar jag handlade, vilket också är helg, för mig iaf.FreddaAbborre skrev:Sorry babe, men så är det i Stockholm oxå..
honkiie skrev:Man kan inte åka i fängelse då man är 13-18 år ifall du inte visste det.
Nitrogen skrev:Eh, nej... det är det inte. Om jag inte fått akut alzheimers så vill jag minnas att det har varit lördagsöppet bra många år. I annat fall så var det väl på fredagar jag handlade, vilket också är helg, för mig iaf.![]()
Det gäller hela landet med deras öppetider på lördagar OCH fredag är ej helgdag. Med undantag för eventuell röd dag då såklart.....18...Hagster skrev:Man är väl straffmyndig när man är 15?
Nope, när man är 15 är man straffmyndig.honkiie skrev:
Sluten ungdomsvård, ungefär likadant.Nitrogen skrev:Ja, men du får ju inte fängelse när du är 15, antagligen det han syftade på.
Mmmm, du får säkert det för urkundsförfalskning.... eller icke. Ett par pekpinnar och 3 möten hos soc, sen är det avklarat.Solid snake skrev:Sluten ungdomsvård, ungefär likadant.
Är du på riktigt eller? Fler åker in än du tror, de som inte åker in åker in senare, fast då i ett fängelse.Nitrogen skrev:Mmmm, du får säkert det för urkundsförfalskning.... eller icke. Ett par pekpinnar och 3 möten hos soc, sen är det avklarat.
Solid snake skrev:Är du på riktigt eller? Fler åker in än du tror, de som inte åker in åker in senare, fast då i ett fängelse.
En kompis åkte dit för det för 3 år sedan. Han har inte fått fängelse än.Solid snake skrev:Är du på riktigt eller? Fler åker in än du tror, de som inte åker in åker in senare, fast då i ett fängelse.
Nitrogen skrev:En kompis åkte dit för det för 3 år sedan. Han har inte fått fängelse än.![]()
Vilken lam punchline, kom med något bättre så ska du få ett vettigt svar.duckie skrev:Vad heter du på Lunarstorm?
Nitrogen skrev:Vilken lam punchline, kom med något bättre så ska du få ett vettigt svar.
Bring it on!duckie skrev:Punchlinen har inte kommit ännu. Du kan svara via PM om du inte vill att alla ska veta.

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |