Krog sthlm - släpper in minderåriga.

FreddaAbborre skrev:
Sorry babe, men så är det i Stockholm oxå..
Eh, nej... det är det inte. Om jag inte fått akut alzheimers så vill jag minnas att det har varit lördagsöppet bra många år. I annat fall så var det väl på fredagar jag handlade, vilket också är helg, för mig iaf. :rolleyes:

Nitrogen skrev:
Eh, nej... det är det inte. Om jag inte fått akut alzheimers så vill jag minnas att det har varit lördagsöppet bra många år. I annat fall så var det väl på fredagar jag handlade, vilket också är helg, för mig iaf. :rolleyes:

Hehe, du har varit där för många gånger verkar det som :fyllisar Det gäller hela landet med deras öppetider på lördagar OCH fredag är ej helgdag. Med undantag för eventuell röd dag då såklart.....

Nitrogen skrev:
Mmmm, du får säkert det för urkundsförfalskning.... eller icke. Ett par pekpinnar och 3 möten hos soc, sen är det avklarat.
Är du på riktigt eller? Fler åker in än du tror, de som inte åker in åker in senare, fast då i ett fängelse.

Solid snake skrev:
Är du på riktigt eller? Fler åker in än du tror, de som inte åker in åker in senare, fast då i ett fängelse.
En kompis åkte dit för det för 3 år sedan. Han har inte fått fängelse än. :rolleyes:

E de´bara jag som trodde att tråden handlade om hmm ja va va de den handlade om?

Det tråkiga är bara att man som bartender förlitar sig oftast lite för mycket på dörrvakterna. Om en dörrvakt släpper in en minderårig är krögaren ytterst ansvarig men även kan den som serverat den minderåriga åka dit till ett maxstraff av 6 månaders fängelse, vilket är lite trist pga att man räknar med att andra människor sköter sitt jobb.

En minderårig har inget på krogen att göra. Det finns fall som självklart kan bete sig bättre än vissa "vuxna", men är man för ung; lev med det. Det kan få många konsekvenser. Därför har jag lite svårt för de som använder sig av falsklegg. Använde själv aldrig något. Anledningarna till det har ju förändrats i efterhand, men då var jag mest rädd om mitt eget skinn för urkundsförfalskning är ingen hit att åka dit för även om man är minderårig.

wtf.. vad hände med å sitta ute nånstans å hinka fesljummen foköl eller hemkört/häxblandning å bara va allmänt fjortis ... vad ska de bli av ungdomen av idag :va

men de e sant.. färre fjortsisar på krogen vore å föredra..
men ju större "hylla" å tajtare kläder desto lättare har fruntimmer å komma in

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...