Krockfoton på TZR:en

• Thread starter Thread starter Solid snake
  • Start date Start date
CayLe skrev:
Kusinen vurpade sin TZR idag då han skulle väjja för en bil som tvärnitade framför honom, han kom ut på dom vita linjerna och gick i backen. Skrapsår och brutet nyckelben. Hojen for in i en stolpe med rumpen först, så bakramen är knäckt osv.

:kulspruta Bilister

Ajfan , din kusin råkar möjligtvis inte heta Mikael Holmstedter? Jag såg nämligen hans hoj uppe på okq8 igår någorlunda trasig :( ,Tur att han klarade sej så pass ändå , kunde ha gått mycket värre

e-dwarf skrev:
Ajfan , din kusin råkar möjligtvis inte heta Mikael Holmstedter? Jag såg nämligen hans hoj uppe på okq8 igår någorlunda trasig :( ,Tur att han klarade sej så pass ändå , kunde ha gått mycket värre

Jomen visst är det han. Det hade ju kunnat sluta mkt värre. Var tydligen någon invandrare i hans klass som tvärnitat framför honom och sedan dragit därifrån. :dummer

CayLe skrev:
Jomen visst är det han. Det hade ju kunnat sluta mkt värre. Var tydligen någon invandrare i hans klass som tvärnitat framför honom och sedan dragit därifrån. :dummer

Japp , satan vad stryk bilisten förtjänar, Man _SMITER_ inte ifrån en olycka , Då det kan ha gått mycket värre , Suck , Men Micke verkar ha klarat sej relativt bra ändå

Edit : Jag har själv vurpat pga samma anledning , Var ute på Lisö med en polare , var väll uppe i runt 60 på en ganska stor grusväg , han får för sej att nita bromsarna , och jag hade endast frambroms vid det tillfället,Slutade med en tur i diket ,Satan vad ont det gjorde ,Knät var lika stort som en fotboll.Och nu dras jag med konstant smärta i knät , har haft det sen maj , dum som man är så tog jag inget på försäkringsbolaget :/ men man lär sej av sina misstag

Last edited:
e-dwarf skrev:
Japp , satan vad stryk bilisten förtjänar man _SMITER_ inte ifrån en olycka , då det kan ha gått mycket värre , suck , men Micke verkar ha klarat sej relativt bra ändå

Hon som mejade ner mig körde typ 20-25 meter, jag _SKREK_ som fan då, så hon stannade, tur för henne.

Vad är det för straff på smitning från olycksplats? Klasskamraten har ett väldigt nytaget körkort.

CayLe skrev:
Vad är det för straff på smitning från olycksplats? Klasskamraten har ett väldigt nytaget körkort.

Man blir av med kortet o kan få fängelse + massa böter.

Solid snake skrev:
Jag vet att du e polare med han den andre fjollan hard as a razor, har du reggat om dig för att du blev bannad sist eller? :kocko

Ta en titt på vad han kör, sörj med honom och var stolt över din krockade TZR :hihi

men va, kolla när ja regga mig då

Solid snake skrev:
Jag vet att du e polare med han den andre fjollan hard as a razor, har du reggat om dig för att du blev bannad sist eller? :kocko
men , ja ha inte blivit bannad o jag vet inte vem han andra är? tyvärr,men jag har hört om att du skryter om din "hojj" eller vad man ska säga nu om den?

Mr JoshoA skrev:
men , ja ha inte blivit bannad o jag vet inte vem han andra är? tyvärr,men jag har hört om att du skryter om din "hojj" eller vad man ska säga nu om den?

Du jag "skryter" inte, jag var jävligt glad för den hojen! :fatta!

För det andra så var den speciell, iaf för mig, men sentimentalt värde har väl aldrig du hört talas om.

Ursäkta mig om jag trodde du va en annan då, men han hard as a razor o han fjollpolare trodde dom drog allt o alla med sin "motorcyklar"

No hard feelings! :)

Okej=)

Solid snake skrev:
Du jag "skryter" inte, jag var jävligt glad för den hojen! :fatta!

För det andra så var den speciell, iaf för mig, men sentimentalt värde har väl aldrig du hört talas om.

Ursäkta mig om jag trodde du va en annan då, men han hard as a razor o han fjollpolare trodde dom drog allt o alla med sin "motorcyklar"

No hard feelings! :)

aha okej bra att det är löst, men nog får du skratta åt min pärla o du vill...
jo jag vet det är ett jävla skyt om "moppar" =125or...
jag tycker inte att någon 125a är pigg, alla 125or går sakta o axar dåligt, så är det bara :tungan

Mr JoshoA skrev:
aha okej bra att det är löst, men nog får du skratta åt min pärla o du vill...
jo jag vet det är ett jävla skyt om "moppar" =125or...
jag tycker inte att någon 125a är pigg, alla 125or går sakta o axar dåligt, så är det bara :tungan

Brukar inte skratta åt andras mc:s. ;)

Hahaha, mnja, mnjo, men en 125a cross axxar inte dåligt. ;)

Mr JoshoA skrev:
jag vet inte vem han andra är?
Mr JoshoA skrev:
han som blev bannad var honda kåt, och körde en mbx
Du är ganska intelligent, va?

Lider verkligen med dig, Solid snake. Är ju helt klart det värsta som kan hända om ens älskling slutar så där... :(

Krya på dig dig så du snart kan ut och köra på en ny hoj.

Estremo skrev:
Du är ganska intelligent, va?

Lider verkligen med dig, Solid snake. Är ju helt klart det värsta som kan hända om ens älskling slutar så där... :(

Krya på dig dig så du snart kan ut och köra på en ny hoj.

Mm, stackars mig. :gråta

Har spanat lite på tzr -93, är det nått o ha?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT