Krockfest i Kina

[YOUTUBE-ID]QESfEd180rQ[/YOUTUBE-ID]

2:04 är det bästa! :yoparty:banana

Last edited:
HAHAHA

Är dom helt blinda?
Skygglappar?
Dom verkar tro dom är ensamma på gatorna och totalt utan reaktionsförmåga :va

Man kanske skulle införa högerregeln där :D

Asiater kan inte köra bil. Det märker man om man råkar befinna sig på någon ort där det utförs biltest. Framförallt vintertid. Asiaterna kan dundra av flera meter längre med sina små plastlådor än tyskarna med sina pansaråk.

F-n jag hade ju garvat så jag tjöt om jag hade varit den med cykeln på slutet, sen hade jag gått o punkterat däcken på bilen så den sjönk!

Men men är väl samma som här hemma fast här är oftast bilarna gula eller svarta... Får ju tänka på att våra bedrifter där är mer än ggr 100 om vi ser till antal invånare, så de har nog lite "material" att visa upp. Den där ryska tunneln är inte fy skam heller..

[YOUTUBE-ID]6fLW3OiH8OQ[/YOUTUBE-ID]

Men där fanns det någon förklaring, underkylt eller vad det var. Lasse Kongo med bussen är bäst.

Last edited:
När jag var där och åkte taxi så gick det som vanligt fort i fel fil. Då möter vi en kille som också tullar lite på fildragningen. Vi hinner undan men bilen bakom small som fan. Vi kunde inte prata med taxichaffisen och han svor bara lite och körde vidare.

Jag som inte är särskild rädd för döden tycke mest det var kul att åka taxi där. Brosan var väl inte lika glad alltid.

Men vafan alla kör i slowmotion och ÄNDÅ lyckas dom krocka, en del saktade ju in så där lagom mycket så att dom verkligen skulle krocka... O hur FAN missar man en person som står i korsningen när man själv kryyyper fram?!?
Första plats är ju på 2:04 men klar favorit för andra plats är avkörningen ner mot huset.
Körningen i klippet bekräftar ju regeln att tvekar du så smäller det.
Vad är det för fel på dom?

Kina-klonade bilar [1] har kanske inte broms?

[1] Fyrd, WV, Fiet, Merzedus, PMW och andra unika märken - heter förstås något kinesiskt utan översättningen...

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park