Krockat

MiZou

Ny medlem
Gick med
7 May 2005
Hoj
Hojlös
:mad:

ska åka till jobbet, hinner inte mer än 100 meter innan en jeppe som står mitt i gatan bestämmer sig för att sopa upp sin bildörr, smack in i dörren och vidare in i kantstenen och därefter ner i backen...jag är så jävla irriterad...han tog dock på sig all skuld och anledningen var en läckande öl som skulle kastas ut...fy fan, nu får jag hoppas att verkstaden hinner fixa min hoj innen juli för då ska jag ju på mc-semester...FAAAAN va irriterande...

kiwimaddog skrev:
2218767 Fyfan Markus!! lider med dig...Hur gick det med dig??

tja!

jag klarade mig bra, det gick så långsamt...men det gick sämre med hojen även om det inte var i din klass...men men...

Tur det iaf... första kraschen va? själv ska jag ringa verkstan nu o kolla om det händer nåt... går riktigt långsamt för dom... Vad hände med hojen då??

kiwimaddog skrev:
2218776 Tur det iaf... första kraschen va? själv ska jag ringa verkstan nu o kolla om det händer nåt... går riktigt långsamt för dom... Vad hände med hojen då??

japp, första kraschen...men typ kåpa spräckt, växelpinnen helt böjd, blinkers och lite annat åt pipsvängen... :(

loser skrev:
2218791 En läckande öl på morgonkvisten i bilen? :va

Tur det gick bra med dig iaf.

japp, läckande öl på morgonen, men som sagt, jag klarade mig bra vilket är skönt...lite lätt smärta i axeln bara...men så himla klumpigt av dem...men men igår fick jag vanliga cykeln snodd, så en olycka kommer som bekant sällan ensam...

En full kille som blev skjutsad av en annan kille i lånad bil från en bilfirma slängde upp dörren så den tog i min bil- Den bilens försäkring fick betala.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back