heingebusen
Ny medlem
Tjenare!
Jo, jag körde omkull med hojen i april. Allt har väl funkat med försäkringkassan och jobbet. har lite problem med föräkringsbolaget, där jag hade hojen försäkrad. Den är ju lagad och så, det var inga problem. men resten då? kläder, sveda o värk, och allt annat som ska följa med. Någon som vet om det är bolaget i fråga som ska ta allt eller ska man ta ontakt med sitt hemförsäk. oxå??? har kollat runt lite och hitta tabeller, men är ju skrivit på fikon-svenska. fattar inte ett dyft av vad som står där. tacksam för svar
Jo, jag körde omkull med hojen i april. Allt har väl funkat med försäkringkassan och jobbet. har lite problem med föräkringsbolaget, där jag hade hojen försäkrad. Den är ju lagad och så, det var inga problem. men resten då? kläder, sveda o värk, och allt annat som ska följa med. Någon som vet om det är bolaget i fråga som ska ta allt eller ska man ta ontakt med sitt hemförsäk. oxå??? har kollat runt lite och hitta tabeller, men är ju skrivit på fikon-svenska. fattar inte ett dyft av vad som står där. tacksam för svar

vet inte ens om jag får tillbaka 100% arbetsförmåga. Och du fick 500???? vilken blåsning
Hur skada ska man behöva vara för att få något. De blir så satans gnidna när de ska betala ut något. men när de ska ha sin premie. då ska det fa-! gå snabbt. Inte en dag över tiden, så säger vi upp din försäkring!
Vi kanske ska bilda en klubb. " de som körde omkull i April " Ja, då vet du hur det känns att inte kunna göra nått. Asså jag bara hoppas att man får något, och då menar jag inte 1000 spänn. utan något som man blir glad av typ 30-40 papp. det hade ju vatt nått! Sveda och värk e fan inte roligt när man väl lider av det. Hur känner du dig inför att börja köra hoj igen? Själv har jag lite betänkligheter inför det.