Lou siffer
officiellt lammkött
Skulle besiktiga efter jobbet men blev inträngd i en refug. Skrot av hojen och halva mig. Den va hellre ä krafttag kommer jag få något alls för den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Var du försäkrad och påställd och du hade en bokad besiktningstid så täcker försäkringen.
Kommer inte få en krona om det är rätt tillvägagånget. för att köra till bes så skall fordonet vara försäkrat, men behöver ej vara påställt.
Han får inget för hojen av vållande heller då hans fordon varit svställt/oförsäkrat.
EDIT: TFF "kan" gå in o ersätta
Så du menar att om en lastbil kör in i mitt garage och totalkvaddar det och de 3 avställda/oförsäkrade hojarna där så kommer inte det försäkringsbolag som försäkrat lastbilen ge mig en spänn för garaget eller hojarna? Vilken verklighet lever du i?
Kanske inte går att jämföra rakt av men:
Kommer inte få en krona om det är rätt tillvägagånget. för att köra till bes så skall fordonet vara försäkrat, men behöver ej vara påställt.
Han får inget för hojen av vållande heller då hans fordon varit svställt/oförsäkrat.
Nej de går inte att jämföra eftersom ditt akvarie inte är försäkrat med trafikförsäkring...
Hojen va såklart påstod. Men med körförbud så böter för det kommer jag få.
Kruxet är att muffen smet...och en gubbe som kom som typ tionde bil intyga för polisen att jag kört jätte fort, minst 200... de gjorde jag såklart in35
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |