Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är precis sånt här som ger oss motardister dåligt rykte.![]()
Hur tänkte du nu?
Det är alltid den som kör på bakifrån som bär ansvaret.
Nu vill jag inte vara säga att du ljuger, men detaljerna om trafikljuset känns inte helt 100 då vi sedan 1999 inte ska ha trafikljus som växlar till grönt ljus via gult.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Trafiksignal
Men om det verkligen stämmer som du säger så kanske du kan skylla olyckan på felaktigt trafikljus...
Det är alltid den som kör på bakifrån som bär ansvaret.
jag har kört in i arslet (i trafiken) vid 2st olika tillfällen å friats bägge gångerna.
och killen som nu körde in i polarn skulle lätt kunna komma undan i detta fall om han bara skriver det hela på rätt sätt i papprena.
dock skulle jag som polare inte tjafsa utan åka å köpa nya delar och en back bira och dra ner till nått garage och å skruva ihop skiten med mina vänner som jag smällde med å garva å ha kul åt eländet.... men det e jag det.
Låter som ni kan cykla allihop ett tag framöver. Det går att göra stoppies och wheela på dem med så ni behöver inte lägga av med lekandet!
Tänk om man blev helt oskyldig bara man tittade åt ett annat håll..Har personen körkort öht? Har någon av er körkort?
ja nu var du rolig din lilla slyngel, det vart ju bara några tusen i skador..![]()
Vad blev det för skador på hojarna?
Dagens fail ?
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |