Krock mc-bil Hbg!

Varit där och kollat nu.
En gul R125:a - 08. Uttagen juni-09. Lite surt att klarat hela året skadefritt och så krascha nu :näsblod
Skrapad på högersida, vänstersidan av styret är intryckt. Lite små kåpdelar av.
Verkar inte vara några jätteskador.
Men inga märken i asfalten (dock väldigt blöt vägbana så det kan hända att det syns när den torkat upp).

Bilder finns, får se om vi lyckas få över dem till en dator.

Last edited:
Lite smått värdelösa bilder, men det är bilder i varje fall :tungan
Har reg.nr med, men vill inte lägga ut det här.

10.jpg

10(2).jpg

10(3).jpg

10(4).jpg

Last edited:
jo var det inte det? hmm typ upp på hälsobacken vid korsningen? fast va inte den blå? eller en kille som körde som en idiot som precis hade fått kortet?

min granne har en vän med en gul r125. skulle inte alls vara förvånad om det är han som har varit inblandad. Senast jag såg honom skröt han om att han hade tejpat fast en kamerat på stänkskärmen och gjort "Galna och tuffa omkörningar i stan". På sätt å vis hoppas jag att det var han som var inblandad (så länge han inte blev skadad naturligtvis) Då han tror att han är den nya ghostridern och att han aldrig kommer att trilla/ vara inblandad i en olycka.

min granne har en vän med en gul r125. skulle inte alls vara förvånad om det är han som har varit inblandad. Senast jag såg honom skröt han om att han hade tejpat fast en kamerat på stänkskärmen och gjort "Galna och tuffa omkörningar i stan". På sätt å vis hoppas jag att det var han som var inblandad (så länge han inte blev skadad naturligtvis) Då han tror att han är den nya ghostridern och att han aldrig kommer att trilla/ vara inblandad i en olycka.

Ge mig hans namn (pm) så kan jag berätta om det var han som stod som ägare på den ;)

Men som sagt, min gissning är att det är en tjej född -91 som kört den.

Varit där och kollat nu.
En gul R125:a - 08. Uttagen juni-09. Lite surt att klarat hela året skadefritt och så krascha nu :näsblod.

Var det inte en likadan inblandad i en annan olycka för ett par veckor sedan:va

Jo det var det... samma kille (eller möjligtvis tjej... utan tuttar?) som jag o Wilcan träffade på i somras mitt i stan... hur många gula R125or kan det finnas i HBG?

Det där jag sagt om att det troligen avr en tjej... Glöm det :glömdet
Efter att jag sökt runt lite igen så visar det sig att där finns en lillebror i familjen med, född -93.
Känns som om det är större chans att det är han som kört...

En ny artikel. Men står inget vettigt i den.

http://hd.se/helsingborg/2009/06/23/bil-och-mc-i-krock-paa/

Hoppas det gick bra med båda förarna i varje fall..

Last edited:
Dags för en Darwinaward kanske jag är nästan säker på att det är samma kille som gjort det igen:va

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back