Krock i Strömsholm

*CASHMAN*

Ceterum censeo Sandviken esse delendam
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
SUZUKI RM250 -91
:(
Idag annandag påsk råkade MickeC(Västerås) illa ut på sin GSX 750, då han i en högersväng fick punktering fram och frontade med en 9000. Efter luftfärden kunde konstateras dubbla lårbensbrott, spräckt axel, axel ur led, bruten handled samt krossat självförtroende. Just hemkommen från ett besök på C-lass i Västerås kan jag i skrivande stund konstatera att lite av självfortroendet var räddat med hjälp av morfin!
Vi hoppas på ett snabbt tillfrisknande och en inte allt för trist ledighet!
/Kalle och Triumphmikke!

umbro skrev:
Idag annandag påsk råkade MickeC(Västerås) illa ut på sin GSX 750, då han i en högersväng fick punktering fram och frontade med en 9000. Efter luftfärden kunde konstateras dubbla lårbensbrott, spräckt axel, axel ur led, bruten handled samt krossat självförtroende. Just hemkommen från ett besök på C-lass i Västerås kan jag i skrivande stund konstatera att lite av självfortroendet var räddat med hjälp av morfin!
/Kalle och Triumphmikke!

vi får hoppas på ett snabbt tillfrisknande. På tok för många som klotar och skadar sig, men det är bra att man kan läsa om det så man (förhoppningsvis) får sig en tankeställare och tar det lite lungnare. Ingen är odödlig...

umbro skrev:
/Kalle och Triumphmikke!

Tråkigt att höra, hoppas på ett snabbt tillfrisknande!

ofan...hade jag varit MickeC hade jag tackat högre makter att jag fortfarande var i livet...fronta mot en 9000...huvva....verkar på din beskrivning att han har stora möjligheter att bli helt återställd. Önskar honom ett snabbt tillfrisknande :sjuk och hoppas samtidigt att ingen annan behöver råka ut för punktering mitt i sväng...

umbro skrev:
/Kalle och Triumphmikke!

Skönt att höra att han är vid liv! Olyckan inträffade inte långt efter att vi passerat. Hade ni varit och fikat på Markan?

krya på dig killen......lårben läker fort, hoppas jag....

hoppas att han kan komma ut på vägarna snart igen så fint väder som vi har! iaf här i sthlm! såg 37 hojar på 30min när jag satt på söder och fikade i går (söndags) dock var bara ca 10 av de sporthojar! värkar som många har hittat ut iaf ;)

Fronta och överleva , Goddam killen hade tur som en tokig, hoppas resten går bra .

ugh!! blev rädd att det var min kusin där ett tag!! Men skittrist å läsa ändå om så pass allvarliga krockar.. suck

Usch! Alltid lika tråkigt att höra om olyckor, och ännu värre om Västeråsare.. :(

Är glad dock att det gick så pass bra! Krya på dig!!

*/ ?>
Back