Kristinehamnsbor sökes!

"Nels"

Z1000 till salu!
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
Z1000
Hej!

Jag la ut en Polisradio på Blocket förra veckan och fick några napp.Bestämde mig för att skicka den till en Thomas Ahlin. Ringde och berätta för Thomas vad portot skulle kosta och han tyckte det var ok 115kr Göteborg-Kristinehamn. Thomas sa att pengarna var på väg men idag Tisdag har ännu inga pengar kommit in.Skulden är totalt 1100+115=1215kr.

Vet någon vem denne Thomas Ahlin är?

Foto vore ett +

Tacksam för svar...

Last edited:
Jag vet tyvärr inte vem det är, men jag slog upp hans telefonnummer i telefonkatalogen, fast det har du väl redan tillgång till antar jag?

vetefan om jag vågar säga vem det är till Christer Pettersson :D

har ingen aning om vem denna Ahlin är.

Nels skrev:
Thomas sa att pengarna var på väg men idag Tisdag har ännu inga pengar kommit in.
Förra veckan sade du... det kan ta några dagar innan pengarna kommer fram så skickade han i fredags så är det inte säkert att du har dom på tisdag morgon. Är det inte onödigt att hänga ut någon med namn och allt så tidigt?

Nej det är det inte då han sa att han var på väg till min Bank och då tar det INTE TRE DAGAR!!!

Har du ringt honom? Och varför undrar du om någon här vet vem han är?

Hade puckot haft vett att svara så hade jag väl inte gjort en "efterlysning" här :dummer
Om någon känner honom så kan han ju meddela Thomas vid nästa ev julfest :kocko

Nels skrev:
Hade puckot haft vett att svara så hade jag väl inte gjort en "efterlysning" här :dummer
Om någon känner honom så kan han ju meddela Thomas vid nästa ev julfest :kocko

Det framgick inte alls att du hade försökt ringa honom, det var därför jag undrade. Och så lägger jag väl in ett par såna här, bara för den trevliga stämningens skull :dummer :kocko

URRninja skrev:
Det framgick inte alls att du hade försökt ringa honom, det var därför jag undrade. Och så lägger jag väl in ett par såna här, bara för den trevliga stämningens skull :dummer :kocko

Nu känns det bättre! :kiss

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back