Kristianstad minimoto Klubb!

iPEX

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2005
Hoj
Är på G med ny Honda!!!
Hej på er alla!

Nu vill jag veta intresset och hur många som befinner sig i Kristianstad området som skulle ha ett intresse att gå med i och skapa en minimoto klubb! Kan glädja er med att vi kommer vara de ända mig veterligen "rena" minimotoklubben med egen bana!!

Det vill säga Gokart = :arsele
Vi kommer dedicera 100% av tiden till minimoto och det kommer givetvis vara blandat. Ni som kör italienskt eller liknande är välkommna och ni som kör kinahojjar är väldigt välkommna också.

Men bor ni i i närheten av kristianstad med 6mil radie ge ett besked här eller via PM (vilket ni vill) om ni skulle vara intresserade och gå med så vi kan starta upp en seriös klubb för träning under ordnade former!

Kan helt klart vara intressant. Jag har visserligen sålt min mihoj men chansen finns ju alltid att man fixar en till...

Låter mycket intressant. Vilken bana blir det? du skrev med egen bana...då blir det inte åsum?! Vill inte åsum dela tiden med minimoto??

Mvh Joakim

jompe4 skrev:
Låter mycket intressant. Vilken bana blir det? du skrev med egen bana...då blir det inte åsum?! Vill inte åsum dela tiden med minimoto??

Mvh Joakim

Åsum är klubb som inte ser ekonomi om man så står framför dem och stampar dem på halsen med tusenlappar i handen.
nej... jag har fixat så vi har en helt egen bana. Viss gokart körning finns där nu... men finns det intresse och det vi kan få ihop tillräckligt med medlemar som är villiga att betala en medlems avgift kanske vi kan skriva ett arrende på marken på minst 5år. men då måste folk visa ett intresse och vara aktiva medlemar, annars är inte detta möjligt. Jag lägger ner mycket energi på att vi ska kunna genomföra detta så sprid det till era vänner att vi är på G och har de inte en bike så är de välkommna att vara medlemmar ändå men slipper då årskort mm, utan behöver då bara själva medlems avgiften för klubben som kommer hamna på 150:-/år. årskortet kommer bli mer men gäller också ett år men det ger dig som aktiv förare fri körning hela året på de tider som är öppet. Detta är inget skämt utan riktigt allvar... vi ska visa att minimoto är en motorsport att räkna med.

:) Finnsl ite intresse här me.... Inte så ihmla långt att åka!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman