MrCrone
"Bonnie är en slags hund"
- Gick med
- 20 Mar 2003
- Hoj
- En väldigt gul R1 med väldigt svarta flames,neon och strob ;)
La omkull min nyinköpta fina båge så några kåpor sprack på den…
Inget allvarligt men framkåpan och bakcutsen går inte att rädda dessvärre. Efter som jag vill ut på vägarna snarast igen har jag rivit av alla kåpor och ska lämna in dem på lack nu i veckan. Köpte en hel uppsättning kåpor från en 99 och trodde det skulle passa men inte, speciellt fram där det inte ens är i närheten! Höll på att slipa och förbereda för lack som bäst när jag gjorde den fasansfulla upptäckten
Så nu söker jag med ljus och lykta efter bakcut och framkåpa till R1-00, så om ni har eller vet nån som har: LET ME KNOW!!!
MVH
Inget allvarligt men framkåpan och bakcutsen går inte att rädda dessvärre. Efter som jag vill ut på vägarna snarast igen har jag rivit av alla kåpor och ska lämna in dem på lack nu i veckan. Köpte en hel uppsättning kåpor från en 99 och trodde det skulle passa men inte, speciellt fram där det inte ens är i närheten! Höll på att slipa och förbereda för lack som bäst när jag gjorde den fasansfulla upptäckten Så nu söker jag med ljus och lykta efter bakcut och framkåpa till R1-00, så om ni har eller vet nån som har: LET ME KNOW!!!
MVH