KRIS! Jag behöver hjälp!

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Godtrogen som jag är så betalade jag in anmälningsavgiften till första ERF-tävlingen i tid med ett PG som angavs här på forumet. Tyvärr var det fel PG. Det var istället ett BG som angivits. Detta innebär att min avgift är inbetald till Ljungskiles Entreprenad istället. Nu till frågan: Vet någon om det är försent att betala in idag istället (Jag gör det oavsett). Vet någon om man kan ringa någon på falkenberg och ställa allt till rätta?

/Freppa

Även den värsta regelryttaren måste ha överseende med ett sådant misstag. Det tycker i alla fall jag.

Valmers: Inte klant, godtrogen. Borde förstå att "tillit är bra, kontroll är bättre". Om någon skriver ett PG så tror man ju att det är det PG't.....

Freppa skrev:
Godtrogen som jag är så betalade jag in anmälningsavgiften till första ERF-tävlingen i tid med ett PG som angavs här på forumet. Tyvärr var det fel PG. Det var istället ett BG som angivits. Detta innebär att min avgift är inbetald till Ljungskiles Entreprenad istället. Nu till frågan: Vet någon om det är försent att betala in idag istället (Jag gör det oavsett). Vet någon om man kan ringa någon på falkenberg och ställa allt till rätta?

/Freppa

Sääärna!

Jag betalade oxo idag, brukar inte vara några problem, det är ju en månad kvar till den 23/4.

/Ägare till Ljungskiles Entreprenad

Freppa skrev:

/Freppa

Har ju bett om ursäkt.. :mad:

PM: mig dina team uppgifter så löser jag detta om det nu mot förmodan skulle bli problem.

/ Mathias

Mathias: Inte vara arg. Jag var mest förbannad i 10 minuter och behövde spy galla. Misstag kan alla göra. Målet med denna tråd var att få ett nummer till någon på stället så att jag kan prata med dom och bekräfta att jag inte förlorat teamets plats.

OM det blir problem dock (har mailat dom) så nyttjar jag gärna ditt erbjudande.

Back