Kriminella djur

Bingo skrev:
Det pratas om att det skall byggas elefanthus på Skansen för skattepengar. sånt gör mig förbannad :mad:

Ja dåm borde ju bygga ålderdommshem i stället så att alla får plats annars går dem ju bara runt och knivhugger barn.

Dé jävligaste i dethär ryggradslösa sossehelveteslandet är att Elefanten kommer ut efter bara nån månad och kan stampa på nya cyklar. Nä, det är dags att byta ut fetto Person å få lite ordning pådethär landet. Ja menar, när vi har tagit hand om våra egna problem, först då kan vi släppa in fler elefanter. Sen tyker jag att dem elefanter som kommer hit ska anpassa sig till vår kultur. Man tar ju seden dit man kommer liksom.

Jag är patriot och inte art-ist. Jag känner fakctiskt flera elefanter.

gladh

gladh skrev:
Dé jävligaste i dethär ryggradslösa sossehelveteslandet är att Elefanten kommer ut efter bara nån månad och kan stampa på nya cyklar. Nä, det är dags att byta ut fetto Person å få lite ordning pådethär landet. Ja menar, när vi har tagit hand om våra egna problem, först då kan vi släppa in fler elefanter. Sen tyker jag att dem elefanter som kommer hit ska anpassa sig till vår kultur. Man tar ju seden dit man kommer liksom.

gladh
hÅLLEJ me ALLt oVanzTåENdE... azzå mEN kommErOm å JiddRar typ zÅ zMÄlleRe DIreCkt *skrattar*

URRninja skrev:
Skicka hem ungen till Indien, då kanske han lär sig en läxa.
Är ungen en indier nu? :confused:

Annars är det nog ett bra straff att skicka elefanten till Afrika (om den nu är en indisk elefant). Indiska elefanter har mycket mindre öron och betar. Elefanten kommer ju bli asmobbad av alla andra elefanter. Det kan han gott ha! Eller vafan...skicka iväg hela Finspång så slipper vi fler dumheter från äggskallebyn.

Flamma77 skrev:
Ja dåm borde ju bygga ålderdommshem i stället så att alla får plats annars går dem ju bara runt och knivhugger barn.

Åldersomshem för elefanter...? :tungan

URRninja skrev:
De är utrotningshotade i Indien.

Öh, jag menar azzÅ zKit zAmMA, mEj gÖr DoM Inget oM typ dOm uTROtAZ fjån dEnna typ plaNet...... NaKc ZkåT åt typ DoM jäVlajNA *aRgH*

mb skrev:
De är utrotningshotade i Indien.

Ytterligare ett skäl att skicka hem elefanthelvetet.

Undrar om de har indiska elefanter på afrikanska cirkusar. Jag undrar om det finns afrikanska cirkusar.

URRninja skrev:
Jag undrar om det finns afrikanska cirkusar.
Hela afrika är en cirkus, elefanterna där får lära sig redan när dom är små att det är rätt att stampa sönder cyklar och sen när dom kommer hit så gör dom lika dant.
Dom borde anpassa sig efter våran kultur, här stampar vi bara sönder cyklar när vi är fulla.

Inte en enda moralkärring/djurrättsaktivist som hoppat in och klagat på ert gnäll om Her Elefent???
Måste vara rekord...
Så jag tar deras tur här.
SLUTA GNÄLLA PÅ ELEFANTERNA I SVERIGE!!! :rofl :rofl :rofl

Bingo skrev:
Det pratas om att det skall byggas elefanthus på Skansen för skattepengar. sånt gör mig förbannad :mad:

Hmm... finns det inget bättre att lägga pengarna på?! :mad:
Typ våra sjukhus och skolor!

Det värsta är att dom är så kaxiga me... elefanterna...

Och kan elefanterna hålla sig i Indien eller? Där finns hur mycket cyklar som helst att trampa på :lol

Last edited:
PacMan skrev:
Åldersomshem för elefanter...? :tungan

Klaga inte på min meningsuppbyggnad för då smäller d....direckt! :mad: Jävla bessewisser. :fatta!

gladh skrev:

gladh

:rofl :rofl :rofl Snacka om höjdare! :tummenupp

Hahaha!

Det här var tamejfan den roligaste tråd jag läst i hela mitt liv, jag skrattade så jag grät! "Elefanterna ska ta seden dit de kommer..."

Måste läsa OT oftare.... :rofl :rofl :rofl :rofl

*/ ?>
Nyheter
Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Back