Hoppla, använde kreem nu i höstas. Funkade perfekt. SÖRJ FÖR GOD VENTILATION!!!!

Satan vad det luktar....
Ta tid på dig, den första vätskan som är rengöringen hade jag i över natten och då blev det verkligen rent, man såg ett streck i plåten där det hade varit.
Blaskade i vätska nummer två och hällde ur den men då blev det inte riktigt som i anvisningen för där stod det att det skulle torka ur de sista vattendropparna, men det är aceton i koncentrat så det tar bort vattnet men vätskan hänger kvar.
Kom på senare varför, när du häller tanktätningen så blir den supertunn första vändan av acetonet och går ner i de minsta sprickorna. Sen rullade jag runt min tank var 10/minut tills vätskan tog slut eftersom jag har en kant på min tank runt tanklocket så jag fick aldrig ur överflödet....
Ta bort allt du kan, kranar, pumpar, filter och sätt för det du inte vill ha kreem i eller på. Det är kladdigt om du har det utanför tanken och på skinnet sitter det bra!!!
Jag var noggrann och hade gott om tid på mig och det funkar hur bra som helst, jag var skeptisk med efter att snackat med biscaya de använder det i sin verkstad så blev jag lugnare....