Krattan,SoS, Gelleråsen

Yasha skrev:

Jocke har snuskig fantasi! Ingenting i något av mina ovanstående inlägg kan läsas som innehållande vare sig porr eller insemination... :D
Citat:
"Hmm... ska fundera på saken... Vad vill du ha? :rodnar "

SOLKLART PORR :fakta :cool:

Det jag mest undrade över är hur mycket undertill och på sidorna den måste täcka.. och ja.. det blir en husa till nästa år.

Krattan skrev:
Nu slutar vi snacka båt! Jag fick inte låna Clementz form, stavas det så? Så alla som vill köra får bygga egna, det finns inga genvägar i rejsing! Lite jobb får ni göra själva men om någon vill ha hjälp att köra ställer jag gärna upp, om det är en Husa iaf!

Tom Byron skrev:
Jag menade mest att "dumma" oss här (som vanligt lixom)

Vi har väl aldrig gjort bort oss på någon bana?

Skämdes du för oss på Gelleråsen?
Midlanda gick väl bra oxå, bägge gångerna??

Klart man ska ha skoj osv, sedan sound of singel är väl ingen B klass, lite tunt med deltagare ........ men det är det ju i andra klasser oxå, som åkt sm serien. Quitte som åkt std600 fick ju stå över någon tävling pga dålig uppslutning.

Vi kör så det ryker
Det är första året för klassen std600 i Sverige därav det inställda rejset.
I dom flesta tävlingarna har det varit bra uppslutning och i våra nordiska grannländer så är det redan en stor volymklass.

Sedan vet jag inte riktigt vad du menade med B klass men jag tror att både B förare och A förare kör i samma klass i Supermono.

Om mina gamla nummer av MCM inte juger allt för mycket så var SoS = sound of singels fullt av sk höghjulingar i början. Då var det lite mer low budget byggen, och om jag har förstått det rätt så var det inte lika tufft i toppen då som nu. Tyvär är det oundvikligt, när en klass utveklas så följer marterialet med och så även prislappen.

Jag tror att det finns fler än jag som tycker att det är kul att åka supermotard men inte är så förtjust i att harva runt på grus o lera så varför inte börja åka Supermono i stället :tummenupp

#11 skrev:
...Sedan vet jag inte riktigt vad du menade med B klass men jag tror att både B förare och A förare kör i samma klass i Supermono.
Heda reagerade nog på det jag skrev, om att SoS kanske inte ses som en "riktig" RR-klass, då racen körs ihop med Classic... Och ja, A- och B-förare kör tillsammans!

Om mina gamla nummer av MCM inte juger allt för mycket så var SoS = sound of singels fullt av sk höghjulingar i början. Då var det lite mer low budget byggen, och om jag har förstått det rätt så var det inte lika tufft i toppen då som nu. Tyvär är det oundvikligt, när en klass utveklas så följer marterialet med och så även prislappen.

Jag tror att det finns fler än jag som tycker att det är kul att åka supermotard men inte är så förtjust i att harva runt på grus o lera så varför inte börja åka Supermono i stället :tummenupp

:tummenupp Jag har också läst lite gamla tidningar (-95 eller -96 har jag för mig) och han som vann SoS i år var med redan då!

Appropå tidningar...

Anders blev omnämnd som "dagens överraskning" (iom 3'e platsen) i nya IB där det står om Supermono på Åsen. Kul som fan!!! :tummenupp Han åkte ju "bara" på en motard! :D

Ebbe skrev:
Appropå tidningar...

Anders blev omnämnd som "dagens överraskning" (iom 3'e platsen) i nya IB där det står om Supermono på Åsen. Kul som fan!!! :tummenupp Han åkte ju "bara" på en motard! :D
:cool:
:Bugar
:banana

(Puckon... :fatta! )

Now we´re talkin´ :fakta MAN

#11 skrev:

Det finns än så länge inga tjejer som kör SoS... (Inga tanter heller för den delen) :tuttar Man kanske skulle skrutta runt med lill-Husan och cruisa lite på banorna nästa år?!? Alltid är det nå'n som trillar omkull och/eller får motorhaveri så man slipper att komma sist VARJE gång!!! :crash

Lugn pojkar, inte hetsa upp sig nu, jag bara SKOJAR!!! :kocko

Yasha skrev:
Det finns än så länge inga tjejer som kör SoS... (Inga tanter heller för den delen) :tuttar Man kanske skulle skrutta runt med lill-Husan och cruisa lite på banorna nästa år?!? Alltid är det nå'n som trillar omkull och/eller får motorhaveri så man slipper att komma sist VARJE gång!!! :crash

Lugn pojkar, inte hetsa upp sig nu, jag bara SKOJAR!!! :kocko
Hoppas att skojandet var att du endast skulle undgå att komma sist om nån annan fick haveri. Jag VET att du skulle göra ruskigt bra ifrån dig på stor bana. :fakta
Kommer kalla dig feg ända tills du blir så gammal att du inte hör längre (ca 2008) om du inte ställer upp nästa år.

En grej bara:
Du ökar farten på fordonet genom att vrida gasrullen till dig :hej :crash :notme

Supermoto skrev:
...Kommer kalla dig feg ända tills du blir så gammal att du inte hör längre (ca 2008) om du inte ställer upp nästa år.
För sent lilla gubben! Jag ser ganska dåligt redan nu, så kan du upprepa det du SKREV i STÖRRE BOKSTÄVER så jag slipper använda förstoringsglaset!!! :kocko

En grej bara:
Du ökar farten på fordonet genom att vrida gasrullen till dig :hej :crash :notme

Gamla saker brukar ju kunna gasa rätt bra ändå, så det kanske blir bättre med åren?!? :fart

Yasha skrev:
För sent lilla gubben! Jag ser ganska dåligt redan nu, så kan du upprepa det du SKREV i STÖRRE BOKSTÄVER så jag slipper använda förstoringsglaset!!! :kocko

Gamla saker brukar ju kunna gasa rätt bra ändå, så det kanske blir bättre med åren?!? :fart
Du missade visst den intesålilla komplimangen oxå. Kanske har svårt att känna igen dem, hehe??

Gubbe? Moi? Skulle inte tro det :fakta
Visst, jag ser som en fladdermus men utöver det är jag som en 22åring :crash

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!