Krattan Fan-club

Yasha skrev:
Frågan är då om motarderna och deras förare är natural poooserz eller om de fastnar bättre för att de far fram för lååångsamt ?!? :crash

För att somliga av oss vet hur man gör sig bra på bild. Det gäller att ha så mycket sex med fotomodeller att man själv lägger sig till med ett naturligt poserande (till och med i sömnen) :tummenupp

Jorå så att de...

TomK skrev:
För att somliga av oss vet hur man gör sig bra på bild. Det gäller att ha så mycket sex med fotomodeller att man själv lägger sig till med ett naturligt poserande (till och med i sömnen) :tummenupp

Jorå så att de...

Är du på riktigt?!? :skrämd

Eller muppar du dig bara i största allmänhet? :eek: :rodnar :rolleyes:

Yasha skrev:
Är du på riktigt?!? :skrämd

Eller muppar du dig bara i största allmänhet? :eek: :rodnar :rolleyes:

Du känner inte mig hör jag... :p Jag är alltid gravallvarlig och seriös. Jupps!

TomK skrev:

Jorå så att de...

Hörru ! Du har inte sex med någon för att du tittar på modellerna i H&M -katalogen........ *upplyser*

Tom Byron skrev:
Hörru ! Du har inte sex med någon för att du tittar på modellerna i H&M -katalogen........ *upplyser*

Inte H&M - Slitz... Hur tror du jag annars fick mitt "sponsorkontrakt" och fina tygmärke (som jag inte ännu flyttat över på nya stället - ska fixa!). Här ställer man upp för tjejerna i alla lägen ser du. H&M-tjejerna lämnar jag vackert över till dig Heda, så att du inte blir utan.

/vakuumastronaut

TomK skrev:
Inte H&M - Slitz... Hur tror du jag annars fick mitt "sponsorkontrakt" och fina tygmärke (som jag inte ännu flyttat över på nya stället - ska fixa!). Här ställer man upp för tjejerna i alla lägen ser du. H&M-tjejerna lämnar jag vackert över till dig Heda, så att du inte blir utan.

/vakuumastronaut

:p :p :p

ÄDIT: Jag har ju frxtn en egen modell att mysa med kom jag på :kär

Last edited:
Se till att åka ner till rörken på måndag krattan.

Jag har investerat i en ny kamera som jag måste testa

/Belle

Skickar ut två bilder ifrån Rörken igår.

/Belle

Bifogat

• krattan 030609.jpg
    krattan 030609.jpg
    57.1 KB · Visningar: 132
Mummel, mummel, morr, fnys... Ja, det är ju av de stora man ska lära sig, men än är det långt kvar. Man gör så gott man kan!!! :p

Yasha skrev:
Mummel, mummel, morr, fnys... Ja, det är ju av de stora man ska lära sig, men än är det långt kvar. Man gör så gott man kan!!! :p

Jag tycker att du körde bra och fort

/Belle

Yasha skrev:
:D Ja, lite FÖR fort i blötan!!! :crash

Jag bara väntar på att du ska komma in på banan och äga, som Göran gjorde!!! :fakta

Buttplugg deliverys verkar poppis, han på yamman försökte ju med plagiat men det gick ju inte......hehehehehe

Tom Byron skrev:
Buttplugg deliverys verkar poppis, han på yamman försökte ju med plagiat men det gick ju inte......hehehehehe

Jag tyckte strumpan var bäst!!! Den fladdrade så vackert innan den pruttade iväg på asfalten! :D Super Retard, var är du?!? Berätta vilka mer underfundiga lösningar du har för att minska oväsendet från ditt odjur! :p

Även om det kan låta smått oanständigt, så är ändå pluggen en finfin lösning för monsterHusans ljudproblem! Ta mått, så kan vi serietillverka. :rock

Måttet behöver man väl bara på resp. ljuddämpare som den ska sitta i....... sedan ett instick på typ 3cm.......gänga i en skruv kan man ju göra själv

Tom Byron skrev:
Måttet behöver man väl bara på resp. ljuddämpare som den ska sitta i....... sedan ett instick på typ 3cm.......gänga i en skruv kan man ju göra själv

Tror du jag är nå'n j-a maskiningenjör kanske?!? :eek:

Måtten är bra att ha för att Bröms' plugg verkar funka bra och då är det "bara" att förstora eller förminska måtten på orginalet i datorn för att tillverka en som passar just "din" dämpare... Det var så jag tänkte iaf, men det kanske inte funkar?!? :rodnar

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back