Vem var det och hur gick det för killen som drog rakt in i ett trafikljus vid resecentrum inatt? han låg ju helt stilla när vi kom och åkte förbi, polis och ambulans var på plats. Såg riktigt läskigt ut!
Håller tummarna för att det gick bra.
Håller tummarna för att det gick bra.
