Har ett par kraschpuckar från NGC-Racing. De är av No cut-modell (dvs ingen håltagning krävs för montering).
Nu till problemet:
Har ingen aning om Hur dom ska monteras!
Fick inte m. nån beskrivning eller bild heller.
Så om nån har monterat dessa på en CBR1000RR -04 el. -05 så snälla berätta exakt hur de ska sitta. (Inget gissande eller, de ska"nog" sitta si eller så.)
Jag har haft puckar på mina senaste 4 hojar men då har man sett direkt hur de ska sitta. Vill ju inte förstöra nåt + att man vill att dom Verkligen ska hjälpa om olyckan skulle vara framme.
Det konstiga m. dessa är att båda 2 inkl. fästena är precis likadana, fast hojen e ju inte likadan på båda sidor.
Puckar av andra märken ser olika ut för höger resp. vänster sida.
Nu till problemet:
Har ingen aning om Hur dom ska monteras!
Fick inte m. nån beskrivning eller bild heller.
Så om nån har monterat dessa på en CBR1000RR -04 el. -05 så snälla berätta exakt hur de ska sitta. (Inget gissande eller, de ska"nog" sitta si eller så.)
Jag har haft puckar på mina senaste 4 hojar men då har man sett direkt hur de ska sitta. Vill ju inte förstöra nåt + att man vill att dom Verkligen ska hjälpa om olyckan skulle vara framme.
Det konstiga m. dessa är att båda 2 inkl. fästena är precis likadana, fast hojen e ju inte likadan på båda sidor.
Puckar av andra märken ser olika ut för höger resp. vänster sida.