Kraschinfo av Lindfors

Mic250

Ny medlem
Gick med
5 Jul 2005
Hoj
SEMI aprilia250
Många undrar säkert hur det gick, Sonni fick sladd och trillade av hojen och jag hade ingen chans att göra något så jag körde på honom. Jag har pratat med Sonni idag och det är inga hard feelings mellan oss utan det var ren race incident. Jag vart utskriven från sjukhuset i går eftermiddag medans Sonni får vänta tills Torsdag för då flyger det hem honom. Själv så är man fullpumpad med smärtstillande pga benfrakturer på revbenen samt man är öm i hela kroppen. Men mest ont i själen pga jag missar EM:et i Most, varken jag eller hojen är i raceskick. Det är den värsta krasch jag någonsin har gjort.
Tackar alla som hjälpte till i Linköping, mina tankar går även till Sonni och hoppas att han snart är på benen.

MVH

Mic Lindfors

Det var en jäkla smäll iaf. Får hoppas nu på att Sonni verkligen kommer ur det hela med ett halvt leende iaf.

Tyvärr är det den tråkiga delen med racingen. Men så är det.
Krya på dig och häng inte läpp! :tummenupp

Ja fanken Micke, du lyckades med två rejält vådliga vurpor i helgen. Krya på dig, och hoppas vi ser dig på banan så snart revbenen inte gör sig alltför påminda.

Bra att du är förhållandevis ok iaf! :) Tråkigt dock med tre vurpor på kort tid! :(

Det verkar ha varit en helg du helst varit utan med tanke på dina våldsamma vurpor. Hoppas du komemr igen fortare än man tror.

Krya på dig Mic. Tråkigt att du missar Most och flickorna i backen.

/Joakim

Mic250 skrev:
Många undrar säkert hur det gick, Sonni fick sladd och trillade av hojen och jag hade ingen chans att göra något så jag körde på honom. Jag har pratat med Sonni idag
tankar går även till Sonni och hoppas att han snart är på benen.

MVH

Mic Lindfors

Krya på...

Det dröjer väl inte länge innan vurpan kommer upp på TV, efter vad jag hört så vete fan om jag vill se den ens... :3freak Get well!

Vi som såg det smälla kan lungt säga att du gjorde allt som stod i din makt för att inte köra på Sonni så om någon säger något annat så skit i det.

Krya på dig Mic så vi får se dig ute på banorna så fort som möjligt igen.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT