Kraschfest på Sviestad 22/6

enhjuling skrev:
Såg inte att det var du.... fan jag gjorde likadant men min R1a är det mer än lite plast som är paj på. Dock kom jag undan helt oskadd bara stoltheten som fick sig en törn och plånboken då förstås....
men vi kör snart igen va? gamla DIare är av hårt virke ( nu kan alla andra gissa vad det betyder)

Jag tror jag vet... gick själv ut 2001....Data...LiTH.....

Zormin, fixa fort och påt så snabbt du bara kan igen.
 
Ninjaboy skrev:
När dyker du upp på Sviestad då?
Just nu är min lilla röda lite invalid efter att vissa (läs mig själv) :gnissla lagt ner på asfalt. Jäkligt onödigt men det gick i alla fall bra. Det blev dock "bara" lite repor.

Bara jag får den tillbaka så.... Hade tänkt anmäla mig till kurserna/dagarna i början av Juli på Sviestad.

Tänkte mig till gotland i vecka 31 och de har ju allmänhetens körning den 2/8. Skulle vara jättekul. :banana Du som varit där, vad tyckte du?
 
Last edited:
ninan skrev:
Tänkte mig till gotland i vecka 31 och de har ju allmänhetens körning den 2/8. Skulle vara jättekul. :banana Du som varit där, vad tyckte du?
Det var helt suveränt. Bra väder trots dålig prognos och banan var väldigt rolig med mycket kuperat och man svängde mer eller mindre nästan hela tiden i en variation av kurvor. Bör provas. :tummenupp

Angående nedläggningen, var det skyltat? Om inte kan du kräva ersättning av Vägverket.
 
enhjuling skrev:
Såg inte att det var du.... fan jag gjorde likadant men min R1a är det mer än lite plast som är paj på. Dock kom jag undan helt oskadd bara stoltheten som fick sig en törn och plånboken då förstås....
men vi kör snart igen va? gamla DIare är av hårt virke ( nu kan alla andra gissa vad det betyder)

Klart vi är... vilken årgång är du?
jag är en 00:a
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top