kraschade hojjen för 1 h sen

kraschpuck

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2004
Hoj
Yamaha R6, KTM 450sxf
sådär, då var det gjort.. :( vet inte om jag ska skratta eller gråta... körde av vägen iaf, man ska inte köra fort på grusvägar med sporthojjar :4skrika fast de gjorde jag iaf.. så får väl skyllla mig själv.. nu ska jag iaf tänkt o laga hojjen så snabbt så möjligt o fixa till den ordentligt i vinter..
går de rikta bakramen kanske?? svårt o säga kanske när man inte vet hur den ser ut men kan fixa kort isf :) Jag mår bra iaf!!.. det är väl huvudsaken!! :tummenupp

Last edited:
kraschpuck skrev:
sådär, då var det gjort.. :( vet inte om jag ska skratta eller gråta... körde av vägen iaf, man ska inte köra fort på grusvägar med sporthojjar :4skrika fast de gjorde jag iaf.. så får väl skyllla mig själv.. nu ska jag iaf tänkt o laga hojjen så snabbt så möjligt o fixa till den ordentligt i vinter.. så får ka hoppas att man får ngn respons på min annons!! http://www.sporthoj.com/annonser/?id=24407
går de rikta bakramen kanske?? svårt o säga kanske när man inte vet hur den ser ut men kan fixa kort isf :) Jag mår bra iaf!!.. det är väl huvudsaken!! :tummenupp

skönt att det gick bra med dig...men surt att vurpa...satsa på nästa säsong igen!

isse skrev:
Vad gör du på grusväg med sporthoj :fatta!

Skönt att det gick bra iaf.

/N

Vi skulle bara köra 3 km lr ngt för o komma till nästa bra väg, ... körde lite för fort o sen låg man där i diket.. men men... tur att inget "dyrt" gick pajj, så är lite glad ändå :(

Stackare!
Jag kör halvförsäkrat och skulle bli Väldigt lessen om jag krascha!

Men exakt hur gick det till? Gissning: Rullgrus i kurva?

När jag kör på grusväg går jag nästan snabbare, är så rädd om min skönhet! haha! Kör iofs nästan aldrig grusväg!

Smirre skrev:
Hmmm... du ska nog strypa den ytterligare.. till 10-12kw kanske?

nja, men är de kul o sladda så är det.. får nog börja köra cross igen... jaja, antagligen därför jag gillar o sladda för har kört mkt cross... :huvet
Vem riktar ramar??.. om det går?

pogo skrev:
Stackare!
Jag kör halvförsäkrat och skulle bli Väldigt lessen om jag krascha!

Men exakt hur gick det till? Gissning: Rullgrus i kurva?

När jag kör på grusväg går jag nästan snabbare, är så rädd om min skönhet! haha! Kör iofs nästan aldrig grusväg!

Hela grusvägen var ett enda stort rullgrus.. men det kom en väldigt skarp kurva snabbt efter ett krön, såå hade ingen chans.. kanske om jag hade försökt svängt bara o gett gas... allra bäst hade väl vart o kört lungt :3freak

kraschpuck skrev:
nja, men är de kul o sladda så är det.. får nog börja köra cross igen... jaja, antagligen därför jag gillar o sladda för har kört mkt cross... :huvet
Vem riktar ramar??.. om det går?

Vem fan sladdar med en sporthoj? :va Nu försvann sympatin iallafall :hihi

wonderwizard skrev:
du pratar om bakramen va ?

jag klota min förra året & det blev till o byta, upp med en bild så kan jag säga om det går eller inte

jag har redan köpt en ny! ringde till grevens mcdelar o köpte en beg för 2000 kr ... hade en kille som var här o kolla på den o han sa la att de går inte rikta så de inte syns seen.. så lika bra o köpa en annan :)

förstår hur du känner men du får vara glad att du själv lever....skrota min daytona i måndags...den går inte att få iordning på igen:( säkert den bästa hojen jag har ägt tror jag r.i.p min daytona

Nyheter
Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda