Lasker
Member Of PotatoesMc
Alla som åker hoj kan vurpa den som tror nåt annat har fel 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lasker skrev:Alla som åker hoj kan vurpa den som tror nåt annat har fel![]()
Caffe skrev:Hagster, är det inte du som kör med Bror Duktig-stuket just i denna tråden?
OLJEKYLD GSXR skrev:Det blir ju bara roligare och roligare att läsa dina svar Hagster.
Säger det samma, sitter här hemma och myser.
Hur man missar att man är på motorväg? Ingen missar det, men missar du skyltarna i början så vet du inte om det är 110 eller 90.
Du skrev klart och tydligt att hon missade skyltarna, därav vet hon inte att hon åker på motorväg eller hur?
Vad du hade för val när du åkte av vägen vet jag inte, men om man kan välja på att bromsa omkull sig eller styra av vägen så kör man möjligen en liten liten aning över sin förmåga.
Japp, det gjorde jag.
Jag har gjort förarprov för lätt mc, mellan-mc och bil, amtliga klarade jag på första försöket. Är jag en övermänniska då?
Ja?![]()
Varför inte bara inse att du har klivit över gränsen och tagga ner lite?
Haha, jag är lååååångt över linjen och fortsätter, tycker det är så skoj! No hard fealings Pär!![]()
Bikerbitch skrev:.
Krasch, skraaaaaaaaaap. Slicka asfalt.
Hightuned skrev:Har fröken köp ny hoj jag kan svära på att jag såg dig köra igenom Nynäshamns centrum på en svart xj600 eller liknande i fredags eftermiddag?.
Bikerbitch skrev:Oh nej. FWS.en rullar på så fint fortfarande serru.
Hade personen på 600.an likadant skinn o krejjer eller var hon kanske feta snygg![]()
Rymding skrev:Så här.![]()
Hightuned skrev:Har fröken köp ny hoj jag kan svära på att jag såg dig köra igenom Nynäshamns centrum på en svart xj600 eller liknande i fredags eftermiddag?.
Bikerbitch skrev:Oh nej. FWS.en rullar på så fint fortfarande serru.
Hade personen på 600.an likadant skinn o krejjer eller var hon kanske feta snygg![]()
Hightuned skrev:Det måste varigt hennes snygga häck och lysande bravställ som förvirrade mig?.![]()
Caffe skrev:Nu får ni ta o kamma er och sluta upp och diskutera utseendet på en viss dams bakdel annars så kommer Chrille och tar er i örat!![]()
![]()
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026