Tjenare!
Min bror råkade få markkänning i helgen
(klarade sig undan med blåmärken) med sin gamle knarr, en GSX750R från stenåldern. (-95) Kåpa, lampglas mm gav efter, buckla och lackskador på tank och så lite skapmärken lite här och var... Trist! Nu får han skit av
där hemma och för att han ska slippa
röv hela vintern tänkte jag hjälpa honom med att få ihop delar så han kan gömma sig i garaget och
och dona för att få ihop reliken igen.
Min fråga: känner någon till något bra ställe att få tag på kåpor, glas mm till denna moppe eller är det bara att ge efter och bygga caféracer? Och isf, var finns schysta delar?
Tack på förhand!
Min bror råkade få markkänning i helgen
(klarade sig undan med blåmärken) med sin gamle knarr, en GSX750R från stenåldern. (-95) Kåpa, lampglas mm gav efter, buckla och lackskador på tank och så lite skapmärken lite här och var... Trist! Nu får han skit av
där hemma och för att han ska slippa
röv hela vintern tänkte jag hjälpa honom med att få ihop delar så han kan gömma sig i garaget och
och dona för att få ihop reliken igen.Min fråga: känner någon till något bra ställe att få tag på kåpor, glas mm till denna moppe eller är det bara att ge efter och bygga caféracer? Och isf, var finns schysta delar?
Tack på förhand!