Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det var inte en kärring som körde bilen, det var en man.Faizty skrev:hur fan var bromsarna inställda på kärringensbil? bakhjulet låst? eller så kanske hon kom för sig att testa den där intressanta spaken mellan stolarna![]()
Klabbe85 skrev:Det värsta är ju att killen i bilen försöker få det till att det var hon på mc:n som körde på honom???? :kocko
Hade flera haft det så kunde inte folk komma med "Jag såg dig inte...." och lyckas med det..PacMan skrev:Nu vet jag inte varför hon hade kameran, men att ha en kamera rullande hela tiden när man kör är ju inte dumt alls, om det skulle uppstå någon tvist med mottrafikanterna .![]()
Vilken idiot..Klabbe85 skrev:Det värsta är ju att killen i bilen försöker få det till att det var hon på mc:n som körde på honom???? :kocko
Macke skrev:Som hojåkare har man nog inte mycket val i det där läget... Inte lätt att hinna göra nåt annat än att försöka få ner farten, och hålla sig på hjulen, tills man kör in i bilen...
TukTuk skrev:Ja vad tusan gör man? Kanske hade hon klarat att väja och gå om vänster om bilen. Krävs en del träning dock.
Efter läst en del om skador pga tanken på de ädlare delarna så vet i tusan om jag inte lagt hojen istället...
Nä, men allvarligt... vad hade ni gjort? Finns de någon "rätt" manöver här?
TukTuk skrev:Nä, men allvarligt... vad hade ni gjort? Finns de någon "rätt" manöver här?
Sant, av din trad som jag läst tidigare sa vet jag att du har förstahands info i saken. Har rakat ut för likande själv och haller med, man hinner inte göra ett skit.selin skrev:Man hinner inte göra ett skit. Bara att blunda och hoppas på det bästa.
Tror inte han försökte skylla ifran sig. Han försökte förklara sig.Klabbe85 skrev:Det värsta är ju att killen i bilen försöker få det till att det var hon på mc:n som körde på honom???? :kocko
2-3000:- för en bra men det krävs att du har en videokamera att koppla den till då hjälmkameran inte kan spela in.-=ROBBAN=- skrev:nån som vet vad en schysst liten hjälmcam kan kosta ...skulle vara nice att ha som sagt..
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |