Krasch på Slingerbulten idag 18/8 (Mattias hoj IGEN)

Mattias skrev:
Hints, allegations and things left unsaid.

Lätta ditt hjärta, vem/vilka syftar du på?

Syftar egentligen inte på några speciella. Det finns dom som gnäller, det finns dom som drar ner forumet på dagisnivå och det finns dom som verkar tycka om att spela martyr. Har bara hört att en del verkar lämna forumet just pga detta. Tråkigt men sant.

RQ: hmmm...en jäkla tur att ja inte låna ut min hojj till dej :rolleyes:

angående Mattias "retroställ".....det är det snabbaste ställ som är tillverkat! :tummenupp

Backspeglarna:jisses. Vore dom lite starkare hade du ett par grymt effektiva krashpuckar :D

Bifogat

• 3.jpg
    3.jpg
    99 KB · Visningar: 156
Kevorkian skrev:
Backspeglarna:jisses. Vore dom lite starkare hade du ett par grymt effektiva krashpuckar :D

Speglarna är inte så stöddiga som dom ser ut. Blinkersena fram funkar perfekt som kraschpuckar, däremot.

gamle svarten skrev:
RQ: hmmm...en jäkla tur att ja inte låna ut min hojj till dej :rolleyes:

angående Mattias "retroställ".....det är det snabbaste ställ som är tillverkat! :tummenupp

Finns kanske risk att den skulle vara säkrare där än i dina händer....... (förlåt :tungan )

@Mattias: Lägg ut ditt kontonummer i tråden så lovar jag att vi är många som kommer att tömma plånböckerna bara för att slippa mardrömmarna om att möta dig iförd det aktuella skinstället :hihi

Bikerbitch skrev:
Syftar egentligen inte på några speciella. Det finns dom som gnäller, det finns dom som drar ner forumet på dagisnivå och det finns dom som verkar tycka om att spela martyr. Har bara hört att en del verkar lämna forumet just pga detta. Tråkigt men sant.

Får en SH-martyr 52 oskulder när han kommer till himlen likt killarna med bomber och granater i mellanöstern? :confused:

Äsch då, du verkar lite bitter BB? Är det för säsongen snart är slut och det inte blivit tillräckligt med banåka?? Jag har nog kört min sista bandag för året och jag känner vemodet komma rullande. :död

sandstream skrev:
@Mattias: Lägg ut ditt kontonummer i tråden så lovar jag att vi är många som kommer att tömma plånböckerna bara för att slippa mardrömmarna om att möta dig iförd det aktuella skinstället :hihi

Det där stället har räddat mig två gånger. Bästa ställ jag haft.

Måste nog hänga på i stämman om att det var ett korkat ställe att "testa" motorcykel på. Vad hade hänt om du kommit en längre bit och "druttat" där?
eller var det kanske bara tänkt att köra 5meter och sen stanna!
Skönt att det gick bra iaf, men nyfiken på vad som hände.. motorstopp som kom plötsligt?

/AC

Caffe skrev:
Får en SH-martyr 52 oskulder när han kommer till himlen likt killarna med bomber och granater i mellanöstern? :confused:

Äsch då, du verkar lite bitter BB? Är det för säsongen snart är slut och det inte blivit tillräckligt med banåka?? Jag har nog kört min sista bandag för året och jag känner vemodet komma rullande. :död

Oh nej. Detta är bara vad jag har hört folk säga och jag tycker det är lite tråkigt att en del tycker så. Bitter? Absolut inte. Livet leker och jag är superglad för jag har fått heltidsjobb och massa andra roliga saker.
Och du vet ju vad heltid betyder = ny hoj nästa år :rock

Härlig provkörning RQ :tummenupp Man måste ju hårdtesta grejjorna och det gör du bra ;) Lycka till med körkortet :fyllisar

Synd bara med alla sexistiska kommentarer från överkåta lamslagna sneseglare här på forumet, se så, stoppa handen innanför byxorna nu :rolleyes:

edit: @BB! Klykan är sent slagen nu flikka! Se så, gå o lägg dig nu så kanske jag kommer och köper goa bullar av dig imorrn om tiden räcker till :) :tummenupp

RocketQueen skrev:
Ingen fara!
Nästa gång blir (som jag redan skrivit) på en 125 i en körskola. :)
Dumt men kul va det. :brinnerup

kanske lika bra det... :tungan tat bara lugnt så kommer du snart att glida fram på vägarna som fisken i vattnet! :)

vad jag undrar är om hur snygg RQ är, nån som har ett schysst kort???:)

Mattias skrev:
Skratta ni, men det där stället är "deer-repellant". Särskilda färger (lila, mintgrönt) gör att rådjuren stannar i skogen. Very special stuff.
Inte bara Deer-Repellent, det stället gör att t.o.m poliserna skrattar och då slipper man ju böter :tummenupp

Go Mattias go, retrostylen är här för att stanna :yoparty

Ni såMM tyker AnnAt får Nakskåt [tm] :machinegu :4skrika

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul