Bikerbitch skrev:Vad man skall kalla dom andra vet jag inte riktigt.
Hints, allegations and things left unsaid.
Lätta ditt hjärta, vem/vilka syftar du på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bikerbitch skrev:Vad man skall kalla dom andra vet jag inte riktigt.
Mattias skrev:Hints, allegations and things left unsaid.
Lätta ditt hjärta, vem/vilka syftar du på?
gamle svarten skrev:RQ: hmmm...en jäkla tur att ja inte låna ut min hojj till dej![]()
RocketQueen skrev:Hehe Jag som tänkte ta och test köra din hoj när du va posten.![]()
Kevorkian skrev:Backspeglarna. Vore dom lite starkare hade du ett par grymt effektiva krashpuckar
![]()
gamle svarten skrev:RQ: hmmm...en jäkla tur att ja inte låna ut min hojj till dej![]()
angående Mattias "retroställ".....det är det snabbaste ställ som är tillverkat!![]()
gamle svarten skrev:hur va det nu igen.....hade du KK ?![]()
Bikerbitch skrev:Syftar egentligen inte på några speciella. Det finns dom som gnäller, det finns dom som drar ner forumet på dagisnivå och det finns dom som verkar tycka om att spela martyr. Har bara hört att en del verkar lämna forumet just pga detta. Tråkigt men sant.
sandstream skrev:@Mattias: Lägg ut ditt kontonummer i tråden så lovar jag att vi är många som kommer att tömma plånböckerna bara för att slippa mardrömmarna om att möta dig iförd det aktuella skinstället![]()
Mattias - Världens i särklass sämsta instruktör.RoLLER skrev:RocketQueen kraschade idag på slingerbulten!
Trots Mattias som läromästare?![]()
Caffe skrev:Får en SH-martyr 52 oskulder när han kommer till himlen likt killarna med bomber och granater i mellanöstern?
Äsch då, du verkar lite bitter BB? Är det för säsongen snart är slut och det inte blivit tillräckligt med banåka?? Jag har nog kört min sista bandag för året och jag känner vemodet komma rullande.![]()
RocketQueen skrev:Ingen fara!
Nästa gång blir (som jag redan skrivit) på en 125 i en körskola.
Dumt men kul va det.![]()
Inte bara Deer-Repellent, det stället gör att t.o.m poliserna skrattar och då slipper man ju böterMattias skrev:Skratta ni, men det där stället är "deer-repellant". Särskilda färger (lila, mintgrönt) gör att rådjuren stannar i skogen. Very special stuff.
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |