uzibabe
Ny medlem
Har gett ett bidrag jag med...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
micke_gbg skrev:Ni som lagt pengar till kransinsamlingen för Timmy, var vänliga gå in på tråden hos wcx och ge er synpunkt.
mhv
micke_gbg
http://forum.wcx.nu/forum/index.php?showtopic=2671&st=0&#entry26440
Jag har pratat med Conny ang vår kransinsamling och han tycker definitivt att pengarna skall gå till SMCs trafikskadefond. Det kommer även på dödsannonsen att stå og till SMC för dom som vill sätta in pengar, så jag tycker vi kör som vi sagt.uzibabe skrev:Vill inte heller regga in mig bara för att skriva min åsikt men den första tanken som slog mig var att det kanske kan vara lite jobbigt också att året ut få blommor var 14:e dag....
loser skrev:Pengarna gör ni vad ni anser bäst med, ni var de som var närmast Timmy.
Skorpan skrev:FÖR FAAAAAN!!!
Ni kör ju för fan med killarna,snackar o har kul på GP mm,men när det väl kommer till kritan att nån av killarna går bort så kan ni inte lägga en liten slant till en krans (summan spelar ingen roll,vare sej det är en 10a,50 lapp eller en 100ing..) det är tanken som räknas.
Jääävligt dålig stil tycker jag
Detta var riktat till dom som är med o kör med killarna men inte lagt en slant till kransen.
Det är vad jag tycker iaf...
(Om det nu var jag som gick bort så vet man ju vilka som lägger en krans på min grav...)
Ravetrancer skrev:ni kan skicka till en krans på pg 1635892-1 .....
tackar och bugar, samtidigt kan jag ju säga att Timmy var en människa som satte andra i första hand och skulle gjort samma sak vare sig han kände personen eller inte....han hade otroligt stort hjärta.Caffe skrev:Känns givet att delta efter ditt vittnesmål Rejvo
En blygsam hundring överskickad precis...
Tack,det värmde.Therudeboy skrev:Jag lovar att lägga en krans på din grav om du/jag fortfarande håller till här.
Det är lugnt, jag orkar inte tjata om dessa saker, men som sagt det är här man skiljer agnarna från vetet, och då menar jag bara vissa som man tyckt kunde vart med på en krans med tanke på dom ggr Timmy vart och kört med dom.Skorpan skrev:rejvis: jag vet att hållundan är urfattig student o har PMat mej o förklarat läget...
jag sätter in en slant på kontot för hans räkning![]()
Ravetrancer skrev:ni kan skicka till en krans på pg 1635892-1, skriv gärna vem det är från, gärna nicket på SH och så kommer allas namn att skrivas på banden och ett kort.
Skriv in er här oxo när ni betalt. Ni kan skänka en 10 eller en 100, summan spelar ingen roll så länge det räcker till en krans. Överskottet kommer gå till en trafikskadefond.
Mvh Rejvis
Det värmer kompis! Jag hade gjort samma sak för dig eller vem som helst... Ringer dig nu!Skorpan skrev:rejvis: jag vet att hållundan är urfattig student o har PMat mej o förklarat läget...
jag sätter in en slant på kontot för hans räkning![]()
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|