Kramp i vaden...

Lilla_Tingeling

Världens lyckligaste Ting!!!
Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
Tidigt i torsdags vaknade jag me en grym kramp i ena vaden. Men sen när krampen släppt så tänkte jag inte mer på det. Sov väldigt oroligt natten till fredag. Och när jag vaknade på morgonen hade jag så jäkla ont i vadmuskeln. Svårt att gå eftersom det gör skitont när jag rör vadmuskeln. Och om jag ligger på rygg i sängen så gör det ont i vaden även fast madrassen e mjuk. Det gör lika ont än. Och jag kan inte ta på vadmuskeln utan att det gör ont. Då ilar det till i hela benet. :död
Jag har dragits med en envis och väldigt påfrestande urinvägsinfektion i ca 6 veckor nu. Är inne på min 3:e penicillinkur som jag ska äta i 4 månader. Så min kropp och själ är för tillfället väldigt sliten och trasig.
Kände mig väldigt hängig och vissen hela dan igår. Och på kvällen hade jag feber.
Nån som haft sån där hemsk kramp i vaden? Och kan kroppen ha svårare att orka med att "läka" muskeln när resten av min kropp mår skit?
Nog för att jag haft kramp i vaden förr. Men det har aldrig gjort så här ont då.

// Lena som inte alls mår nåt bra för tillfället

Nitrogen skrev:
Sendrag kanske?!

Krya på dig! :pannkyss

Har haft sendrag förr. Och det va inte såhär obehagligt som det var i torsdags... :3freak
Men det onda lär väl gå över så småningom.

Tack gumman! Måste juh se till att bli bra/frisk till nästa lördag. :tummenupp

// Lena

Magnesiumbrist leder ofta till att man får kramper i musklerna av olika slag.

Stick ner till apoteket och köp någon form av Magnesiumtillskott så ska du se att det blir bättre.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT