Kraftigare knäppning på byxan!!

*Jonte*

** Schteekare **
Gick med
5 Sep 2005
Hoj
El såldo !
Har ett par Alpinestars trackpant i storlek 50.

Sitter som gjutet i övrigt men då man legat i le på "sit up´s" fronten så vill gärna knappen i midjan hoppa upp då och då !! Strlk 52 blev för stor, med stor risk för " bajsat på sig röv "

Har nån haft samma problem o löst det med nån form av kraftigare knapp el. liknande?! :va

Vet inte om jag hinner göra 38847475859784849475869 sit up`s på 2veckor då hojen ska hämtas :tummenupp

Nä, jag har samma problem och jag har hållt mig vid samma vikt hela tiden. Värdelös knapp med andra ord.

Hör med lokala skräddaren. Han/hon har bergis en snabb och billig lösning på ditt bekymmer.

Hehe, gå ner 25 kg sen förra säsongen som jag gjort? Hade såna braxor förra säsongen och jag bad skomakaren fixa dit en till kraftig öljettknapp. Funkade till 98% i alla fall.

Dessa jävla knappar! Har inte heller ökat i vikt men lik förbannat sprättar knappen upp hela tiden! :huvet

Jag har ÅXÅ samma problem men jag har nog fått fukt i garderoben under vintern ;) för brallorna har krympt! För jag är lika snygg som vanligt HAHAHA!

Nä en skräddare som sätter i en rejäl knapp är bästa tricket tror jag.

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D