RWN
Sporthojsnörd
Personligen tycker jag att det bra att det dör folk på vägarna, det innebär ju att det finns mer plats för mig
Ännu bättre med krig och naturkatastrofer, då dör ju jättemånga som skulle kunna döda mig på vägarna.
Precis

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Personligen tycker jag att det bra att det dör folk på vägarna, det innebär ju att det finns mer plats för mig
Ännu bättre med krig och naturkatastrofer, då dör ju jättemånga som skulle kunna döda mig på vägarna.
PrecisSedan tycker jag också att det är kanske bättre att ju fler blir bögar!
Det leder till möjligen produtionen av ungar minskar och fler brudar för oss
![]()
31 st omkom i fritidsbåtsolyckor under 2015. Det är en ökning på 40% jämfört med de 22st som omkom 2014. Kanotförbundet snackar om att vattentäta mobilfodral hade kunnat rädda åtta kanotisters liv, men jag vill genast se krav på både flytväst och hjälm om man ska få framföra såna dödsmaskiner. Plus att det måste till minst 100 timmars obligatorisk utbildning innan någon ens ska få fundera på att ge sig ut på vattnet.
https://www.transportstyrelsen.se/sv/Nyhetsarkiv/31-personer-omkom-med-fritidsbat-ar-2015/
Det är ju lite intressant, att när det gäller hur många som omkommer i trafiken på trampcykel så är det plötsligt slumpen och vädret som avgör hur många det blir:
"Antalet omkomna cyklister var 17 under 2015 vilket är nästan hälften så många som 2014 då 33 cyklister omkom i trafiken. Variationerna över åren är dock stora och 2013 omkom 15 cyklister.
– Slumpen spelar väldigt stor roll och är en del av förklaringen till skillnaderna i statistiken. Dessutom kan vädret påverka. En fin sommar gör att fler väljer cykel istället för bil, säger Maria Ågren.
Av de omkomna cyklisterna var 13 personer 55 år eller äldre. 14 cyklister har omkommit i kollision med motorfordon och tre i singelolyckor."
https://www.transportstyrelsen.se/sv/Nyhetsarkiv/260-personer-omkom-pa-vagarna-2015/
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |