Kränkande

HUR!? kan man känna sig kränkt av en fitkiv person?
Bör det vara lika förbjudet att visa eller ta kort på riktiga människor med snarlik fysik? Är det att ha en sådan fysik som borde vara olagligt!?

Jag känner mig jävligt kränkt av mänsklighetens (västvärldens iallafall) genomsnittliga låga IQ och brist på eget ansvar :mad:

Jerker, lilla bubben. Jag har ju sagt att du ska låta bli att jämföra dig med Boxer-Robert. Du vet ju hur ledsen du blir när du inte når upp till hans standard :arsele :D

Jag blir som vanligt mest kåt!
Har ni sett den där reklamen med de där redheadsen på com hem.....det gör mig riktigt kåt.
Tänk er dem med lite kolatopping på!!!!!

Betty_Boop.gif

Det värsta med boxerreklamen är ju att han ser ut som Daniel, man kan riktigt föreställa sig att han tänker på att besudla kungahuset när han ligger där i boxerkallingar....

Det är fan killarnas tur att plågas av ouppnåeliga utseendeideal ett tag!
In på gymmen era fetton!!:arsele
:D:D:D:D

Jag vill se ut som fantomen, har alltid velat det sen jag var liten.

Men jag fick lägga ner det, fan vad jag såg ut i blå trikåer.

Har jag kränkts hela mitt liv nu?

Jag vill se ut som fantomen, har alltid velat det sen jag var liten.

Men jag fick lägga ner det, fan vad jag såg ut i blå trikåer.

Har jag kränkts hela mitt liv nu?

Haha, hade du varit en tjej så hade du sprungit runt i dina blåa trikåer helt oberoende av hur dum du såg ut...

De stoppar ju upp klorindränkta bomulls-bollar i bajslådan för att bleka ringen.
Jag förutspår att sillisar är 2010 och analblekning 2011 :tuttar

Vart ska man vända sig för att klaga på RO? Jag tolkar uttalandet som att män inte kan vara vältränade och ha stor kuk och det får mig att må dåligt och känna mig kränkt. Dessutom tolkar jag det som att män inte kan/ska vara sexobjekt. Hur fan ska vi då få knulla?
Efter att jag läste det där tror jag inte att jag orkar träna mer eller gå till jobbet för den delen, det där uttalandet förstörde hela mitt liv.

Kan dom klaga så kan fan jag, den här idiotin måste få ett slut snart innan det går åt helvete totalt. :mad:

Och ja, frågeställningen var seriös, här ska fan klagas. Kan dom misstolka så kan jag.

Last edited:
Vad är männens motsvarighet till Feministerna?

NSF? Lite annan politik, men samma grad av tolerans, verklighetsanknytning och distans till ämnet och sig själva... :)

Världen blir bättre ju färre som är med i bägge gängen. :tummenupp

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma