Kränga däck?

Mackz

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
-
Var i trakterna kan man få bytt/balanserat medhavda däck utan sura miner och rövarpriser för att man inte har köpt däcken av dom man ber kränga dem?

Mackz skrev:
Var i trakterna kan man få bytt/balanserat medhavda däck utan sura miner och rövarpriser för att man inte har köpt däcken av dom man ber kränga dem?

e det race däck? o lösa hjul? så tar jag 100 spänn

Zxr_Green skrev:
e det race däck? o lösa hjul? så tar jag 100 spänn

Diablo Corsa som jag köpte i tyskland på semestern, hjulet brukar jag alltid ta med löst. Ok eller?

Last edited:
Mackz skrev:
Diablo Corsa som jag köpte i tyskland på semestern, hjulet brukar jag alltid ta med löst. Ok eller?
han menar att du kommer inte in med hojjen, utan fälgarna lösa i hand...... då gäller det priset .....

Mackz skrev:

då får du pröjsa 195:- per hjul.. men kom med lösa hjul :tummenupp

Hinner dock inte idag

Last edited:
Mr K skrev:
Varför dyrare när det inte är racedäck?

för att det e begangnade race däck.. därför billigare.. och när det e det så gynnar man oftaste inte nått annat företag... men eftersom vi osså säljer nya däck så måste vi ta mer på nya däck som e köpta någon annan stanns...
förstår du?

195 spänn för att kränga ett däck och balansera :va Sist jag svängde förbi första bästa däckfirman gav jag en femtiolapp

tja

det e skönt att man gör sånt hemma själv inga maskiner dock men det går bra ändå :tummenupp

Anton_Ljunghusen skrev:
195 spänn för att kränga ett däck och balansera :va Sist jag svängde förbi första bästa däckfirman gav jag en femtiolapp

då kan du ge han adressen så kan han åka dit istället!

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien