Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Goodstuff skrev:Kan någon hjälpa mig att kränga däck imorgon på träningen på Sviestad?
Jag har däck och alla grejer men inte handlaget om man så säger. Eventuellt så hinner jag fixa det på dagen men kanske inte.
Att jag är en elak jävel som bara dricker bira och tittar pågrandmaster skrev:med en vänligt sinnad instruktör skall du kunna fixa det själv på ca 1h (av med två däck o på med två nya).
Mina två första tog nära 3,5h tror jag ... slutsatser får ni dra själva![]()
Goodstuff skrev:Kan någon hjälpa mig att kränga däck imorgon på träningen på Sviestad?
Jag har däck och alla grejer men inte handlaget om man så säger. Eventuellt så hinner jag fixa det på dagen men kanske inte.
Nyteknik skrev:Hoppas du inte blir stående i depån hela kvällen nu...![]()
Vädret ser tyvärr ut att bli lynnigt med varning för skurar. Hoppas det blir som förra gången då jag lät bli att åka ner – uppehåll.
abstruse skrev:Jag hade hjälpt dig om jag haft vägarna förbi.![]()
Teddy skrev:Jag kommer att ta med mig prylar för däckskifte. det är bara hålla tummarna för att det blir regn så slipper du byta och så får vi köra med RIKTIGA regndäck. Jag har aldrig provat att köra med sådana förut och är grymt sugen på att prova. Medan jag klädde Valter för ett barnkalas slängde jag lååånga blickar på TV'n och såg hur Roberto Rolfo körde runt med knäskrap i regnet. Det ska nog inte vara några problem att få hjälp med däckskifte. Det du behöver hjälp med är att dra av och på gummit, monteringen av hjulen på och av hojen klarar du ju själv. Räkna dock inte med något finlir, vid snabba fulbyten blir det märken i lacken såväl som fälgkanten.
Teddy skrev:Det set jag har är ordentligt begagnade och från okänt tillverkningsår, de är definitivt inte säsongsfräscha men de är mjuka och grovt mönstrade. Vad mer behövs?
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |