Kräks på annonsbilder!!!!

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Måste bara få kräka av mig lite. Visst är det så att man kollar mer på annonser som har bifogad bild på objektet, tex på mc annonser. Det är roligt med foto/bilder. Men hur ofta ser man inte bilder/foto på något svart långt borta i horisonten, taget i motljus, taget med mobilkamera=pissbild, små bilder-lika stora som minatyren osv osv. Det hela blir bara något oigenkäänloigt diffust som man fattar nada av. Vill folk egentligen inte visa vad man har till salu???? Så, nu är jag färdig. Skärpning berörda!

Last edited:
Det värsta är bilder på någon annan hoj och texten "inte min på bilden men en lika dan" söker man på t.ex. en r6 vet man hur en sådan ser ut.

TomTen6 skrev:
2076931 Det värsta är bilder på någon annan hoj och texten "inte min på bilden men en lika dan" söker man på t.ex. en r6 vet man hur en sådan ser ut.

hehe, eller "inte min på bilden men en lika dan, fast blå" e´ännu bättre...

PGH skrev:
2076721 Måste bara få kräka av mig lite. Visst är det så att man kollar mer på annonser som har bifogad bild på objektet, tex på mc annonser. Det är roligt med foto/bilder. Men hur ofta ser man inte bilder/foto på något svart långt borta i horisonten, taget i motljus, taget med mobilkamera=pissbild, små bilder-lika stora som minatyren osv osv. Det hela blir bara något oigenkäänloigt diffust som man fattar nada av. Vill folk egentligen inte visa vad man har till salu???? Så, nu är jag färdig. Skärpning berörda!

Endast övningskörd! :hihi http://www.blocket.se/vi/7777867.htm

Blip skrev:
2079976 Den annonsen tittade jag seriöst på, efter att ha sett din avatarbild gör jag inte det längre.

Sorry, offtopic

Bilden kommer ifrån ett fotoexperiment med en proffesionell fotograf och en hel del förberedelser. Bland annat hade jag redan i förväg köpt nya däck och en uppsättning plast då jag misstänkte att den skulle bli svår att rengöra. I övrigt var det inget som tog skada.

För din information är hojjen i ett utmärkt skick trots min avatarbild. Faktiskt.

Lycka till i sökandet efter en 660, det är en kanonhoj! :banana

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...