Catway
Ny medlem
Blir lite sugen på att ta mig förbi =) skall dock jobba på söndagen =/ så det får väl bli 18-21 för min del =) vart ligger stället? (GBG misstänker jag men mer?) inga problem att komma med hojen va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
risken är att om du tar med dig hojen kan den bli ollad. Hittills har det nog inte gått en fest utan att naken poseringar har hänt på medtagna hojar.Catway skrev:2442457Blir lite sugen på att ta mig förbi =) skall dock jobba på söndagen =/ så det får väl bli 18-21 för min del =) vart ligger stället? (GBG misstänker jag men mer?) inga problem att komma med hojen va?
Pinky skrev:2442507Jag sitter och funderar på vad jag ska dricka, blir nog en Bacardi Lemon och en hel hög med Red Bull, kärringpinky blir bara trött på en massa öl.
Vad planerar ni att hälla i er för att bli redlösa och odrägliga?
JoJoman skrev:2442465Hittills har det nog inte gått en fest utan att naken poseringar har hänt på medtagna hojar.
Catway skrev:2442457Blir lite sugen på att ta mig förbi =) skall dock jobba på söndagen =/ så det får väl bli 18-21 för min del =) vart ligger stället? (GBG misstänker jag men mer?) inga problem att komma med hojen va?
Gustav1 skrev:2442603![]()
Fan, jag måste jobba i helgen så jag har råd att äta.![]()
Hoppas att jag är välkommen vid nästa festivaltillfälle!
Pinky skrev:2442507Jag sitter och funderar på vad jag ska dricka, blir nog en Bacardi Lemon och en hel hög med Red Bull, kärringpinky blir bara trött på en massa öl.
Vad planerar ni att hälla i er för att bli redlösa och odrägliga?
Rash skrev:2442553På vägen/förfesten blir det några öl för min del. Annars whisky![]()
Det är väl lättare att supa sig full på whiskey än att supa sig nykter.Pinky skrev:2442737Du kan ju inte supa dig dyngrak på whiskey, fifan.
JoJoman skrev:2442798Det är väl lättare att supa sig full på whiskey än att supa sig nykter.
Man kan ju alltid satsa på att supa sig snygg.![]()
Pinky skrev:2442737Du kan ju inte supa dig dyngrak på whiskey, fifan.
Man kan ju ändå försöka. Sen ligger det ju i betraktarens ögon så man får väl gå runt och glo i en spegele hela kvällenLånga farbron skrev:2443142Så mycket sprit finns inte![]()
Gay! Det är fan inte halt ute nu!!!Gustav1 skrev:2442603![]()
Fan, jag måste jobba i helgen så jag har råd att äta.![]()
Hoppas att jag är välkommen vid nästa festivaltillfälle!
hållundan skrev:2444991:krefta
Jag ska nog fanimej tjäka reker imorn istället. Det är lettare.
Pinky skrev:2445011
För övrigt kan jag meddela att det inte blev nån Bacardi Lemon med Red Bull utan snålvarianten med Bacardi Razz och 3 liter Sprite iställetartyparty!!
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |