Kräftskiva den 15/8 Lördag:

verviggo690

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2009
Hoj
2007,KTM 690 sm
Hej hopp:D! Nu är det dags för en kräftskiva hos mig:fyllisar:arsele. Lördagen den 15 Augusti! Var och en tar med sig kräfter å host medicen typ (Starka drycker) Grillen står på också om någon vill kremera ett ät bart djur typ gris ko eller kräfta... Partyt börjar KL.18.00:fyllisar:yoparty:arsele.Adressen är Pilbågsgatan 8, på Johanneberg:D:hjälm:hojcbr, Ni är hjärtlig välkommen:D:cpparty:Rockbanan

Helvete vad smileys då :D
Denna gång skall jag bannemig komma!! Inskrivet i kalendern nu :)

Krockar iofs med motardlägret i Borås, men har inte bestämt om jag ska dit.
Ska jag inte till Borås så kommer jag säkert :)

Jag får väl pallra mig dit jag med då :) om det nu är på detta viset :) Vad vill gubben ha i julklapp?? ;)

Last edited:
Skaldjursallergiker så jag tar med nåt annat gött att slänga på grillen. En död fisk eller nåt.

Krockar iofs med motardlägret i Borås, men har inte bestämt om jag ska dit.
Ska jag inte till Borås så kommer jag säkert :)

Du ska till borås och där med basta...
Korkat att lägga detta på samma datum som ett heligt event som borås motardläger...:mad::huvet

Viggo, har du något stort tält? Sägs det skall komma in massa regn under helgen!

Hej hopp! Nu är det dags för en kräftskiva hos mig. Lördagen den 15 Augusti! Var och en tar med sig kräfter å host medicen typ (Starka drycker) Grillen står på också om någon vill kremera ett ät bart djur typ gris ko eller kräfta... Partyt börjar KL.18.00.Adressen är Pilbågsgatan 8, på Johanneberg, Ni är hjärtlig välkommen

Helvete Viggo nu fixar du fest igen när jag inte kan! Är uppe i Norrland, men börjar få lite lätt lappsjuka så ska försöka se om jag kanske tar mej hem tidigare. :D

Viggo, du ombeds att sluta med alla dom där figurerna innan jag byter ditt nick till sopåkare, bakbinder dina händer, spänner fast dig längst bak på Pasers hoj och ger honom 1000:- i bensincheckar som han ska burna upp i sandiga grusgropar och bannar ditt ansikte.

Mvh,
Mod. Mark

Psst, upp till 5 smileys per inlägg är ok. Men då ska det finnas fog för det ;)

Hmm...

Viggo, du ombeds att sluta med alla dom där figurerna innan jag byter ditt nick till sopåkare, bakbinder dina händer, spänner fast dig längst bak på Pasers hoj och ger honom 1000:- i bensincheckar som han ska burna upp i sandiga grusgropar och bannar ditt ansikte.

Mvh,
Mod. Mark

Hmm... Är du Lack på mig?

EDIT: Borttagna smileys. För sista gången.

Mvh,
Mod. Mark

Om du bytter mitt Nick, så får du ställa dina VENTILER SÄLV!!!!!!!!!!!!!::finger:fingerfinger

Last edited by a moderator:
Tack så mycket Viggo & Carina, riktigt trevlig kväll var det :-)
Lite bilder..

Bifogat

• IMG 024.jpg
    IMG 024.jpg
    126.2 KB · Visningar: 75
  • IMG 025.jpg
    IMG 025.jpg
    105.2 KB · Visningar: 75
  • IMG 038.jpg
    IMG 038.jpg
    75.4 KB · Visningar: 71
  • IMG 042.jpg