Kräftskiva 19/9

Stereo klar för avhämtning VBK! Inte världens bästa högtalare men duger nog till wilcans musik :D Pm:a eller skriv på msn när o var du vill hämta den.

EDIT: Spelar tyvärr inte mp3 skivor...

Last edited:
om det finns intresse så kan jag troligtvis ordna lite taxi-tjänster åt er om ni har bekymmer med att komma hem.
PM'a mig ifall ni känner suget efter alkohol i helgen och vill åka en färgglad liten bil hem :)

MVH Phille

Last edited:
.

Buss 219 går från Knutan 17.38

Finns det intresse av att träffas 20-30 min innan och ta en cider/öl innan vi sätter oss på bussen och fortsätter festa? :rock
Förslagsvis träffas vi då uppe på någon av pubarna på Knutan (någon som kan namnen på dem? :tungan)

samlas 16,30 ta en öl någonstans eller ?

16.30 låter bra :D

.

Buss 219 går från Knutan 17.38

Finns det intresse av att träffas 20-30 min innan och ta en cider/öl innan vi sätter oss på bussen och fortsätter festa? :rock
Förslagsvis träffas vi då uppe på någon av pubarna på Knutan (någon som kan namnen på dem? :tungan)

vi tar 16.30 på Knutan

Last edited:
Lite dålig uppslutning, se nu till att sprida detta till alla som kan tänkas vilja komma!!!!

Lite dålig uppslutning, se nu till att sprida detta till alla som kan tänkas vilja komma!!!!

tror mycket har med att göra att vi inte skrivit om kräftskivan tidigare, så många har hunnit göra andra planer.

det såg så osäkert ut under lång tid, mindre än en veckas framförhållning e inte speciellt mycket

vi får göra det bästa av situationen helt enkelt, man får inte roligare än man gör det :tummenupp

Tja, för att få allt o funka måste jag nog ha en batterieleminator till slutsteget. Det är 12V. I övrigt går det att ordna mp3-input... :tummenupp

OT, men var hittar man sådana annars? :rolleyes:

MP3 skivor bränner man själv. samma sak som att lägga in på en mp3-spelare fast på cd skiva.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT