Kräftrejset 2011

Ok, lite svårare att anpassa mao.

Nu går det förövrigt att anmäla sig. Observera att det inte är någon klassindelning så klassen att anmäla sig till för alla är kort och gott "solo".

Ja det lär ju vara det.
Någon som vet annars hur det är med naven, är det same same på alla så allt som behövs är ett par lager och distanser från KTM?

Haken ä att jag får alla poäng som du kör ihop ;)

Ja de blir ju noll poäng :D

Men jag är gärna din teamförare med allt serverat :tungan

Last edited:
Ok, lite svårare att anpassa mao.

Nu går det förövrigt att anmäla sig. Observera att det inte är någon klassindelning så klassen att anmäla sig till för alla är kort och gott "solo".
TJA BARRETT.. racet finns inte med när du ska anmäla dig bara lindköping och E-tuna :va

Ja det lär ju vara det.
Någon som vet annars hur det är med naven, är det same same på alla så allt som behövs är ett par lager och distanser från KTM?

Ja de blir ju noll poäng :D

Men jag är gärna din teamförare med allt serverat :tungan

sååå =) bettan behöver rastas lite så det ä bara att låna henne. men jag varnar dig, du kommer få ett sjukt habegär ;)

TJA BARRETT.. racet finns inte med när du ska anmäla dig bara lindköping och E-tuna :va

hur ska vi göra harry , ska du eller vi ta med en skiva amaranthe ? :)

Last edited:
sååå =) bettan behöver rastas lite så det ä bara att låna henne. men jag varnar dig, du kommer få ett sjukt habegär ;)

Har ett litet dilemma, tjejen informerade precis att vi är bortresta den helgen, men beroende på hur pass mycket jag verkligen vill vara med och hur seriös du är i att låna ut hojen o till vilka pengar osv så kunde hon väl tänka sig att vi åker på lördagkväll/söndagmorgon istället.

En liten fråga..

En sådan sak som boende, hur var när om det går att lösa?

Ta med husvagn / husbil och campa i depån, är ju det som är halva grejen med tävlingen! =)

Ta med husvagn / husbil och campa i depån, är ju det som är halva grejen med tävlingen! =)

Eller så tar man med sig en luftmadrass o sovsäck o sover i klubbstugan. Den brukar va knökfull, men finns det hjärterum så finns det stjärterum!

Nu måste vi ju få lite fler GridGirls till tävlingen.. Blir lite jobbigt för mig å vara ensam... ;)

DET BLIR BRA MED ...AMARANTHE men har du fler skivor ????

Vaaaaa. Ja trodde att dom bara gjort en ;)

Eftersom jag är genuint skitsnygg(fråga hawk) så kommer jag va snygg i vad ni än beställt ;)

Hellre en rövare i skogen än en röv i polen??? :va

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...