kostnad för att regga om e-regga till lv-reggad?

Erik_Johansson

Ny medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
Husaberg 650 -02
jag funderar på att sälja hojjen å köpa mig en enduro hoj ist å lv-regga den.

vad kostar det å var får jag tag i strypningssats?

jag fundera på en ktm exc 125 -98 till -02 typ

Tjaa
Jag har köpt en Husqvarna WR 125cc. Jag ska regga om den. För mig kommer allt att gå på 4000. För det finns inga strypnings kit som man kan köpa. Så jag måste få den bänkad å den bänkningen kostar 3000 spänn. Sen reggistrerings besikting 850 spänn, och sen vanlig besiktning 350 tror jag det är.

0nicke0 skrev:
Tjaa
Jag har köpt en Husqvarna WR 125cc. Jag ska regga om den. För mig kommer allt att gå på 4000. För det finns inga strypnings kit som man kan köpa. Så jag måste få den bänkad å den bänkningen kostar 3000 spänn. Sen reggistrerings besikting 850 spänn, och sen vanlig besiktning 350 tror jag det är.

verkar dyrt :rolleyes:

0nicke0 skrev:
Tjaa

okej tror du det går å få tag i det till en exc då? de brukar säga att de lipar om ljudet på besiktningen, vad göra mna åt det?

0nicke0 skrev:
Tjaa

Är ni lite smart så reggar ni ju likadana hojar, då behöver ni ju bara bänka en av dom, = halva priset. om ni stryper på samma vis och så..

0nicke0 skrev:
Tjaa

Kostar runt 800 att bänka hoss ebos har jag för mig.

ja 3000 då var det massa konstiga intyg. Men jag ahr fått ett bullerintyg från husqvarans generalagent å de uppfyller alla konstiga krav. Lelles mc kan nog fixa fram strypningsats å intyg.

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back