Kostnad för att byta drivpaket?

Femhundra plus material. Verkstaden du fått offert från ska du inte gå tillbaka till. Jefla ockrare!

Vilken värld lever du i HAHA 500 räcker juh inte ens till en Biltema kedja:näsblod

Ett bra drivpaket med O-ringskedja t.ex did eller rk så kostar juh kedjan ca 1400 - 1600kr plus dreven sen så om man gör det på firma är det juh rätt solklart att det kostar mellan 3000-4000kr för det ska väl ha betalt för arbetet också eller???

///Micke

kanske lättare att tipsa om bra personer och verkstäder om man vet var du bor nånstans

varnar stor för clipslåset dock, se till att få kedjan nitad asap, bytte drivpaket på min cykel förra våren, satte i clipslåset och tänkte dra förbi nån verkstad och få den nitad nån dag, men lat som man e drar ju sånt ut på tiden ibland och gissa vad, låset släppte
(ja, det satt riktigt, va jävligt noga när jag satte dit det, och vände clipset så att det e bakåt jämfört med kedjans riktning, likförbannat på nåt jävla vis jag ännu inte förstår så släppte det)
kedjan slog sönder alla motorkåpor på vänstersidan och krossade även oljepumpen

Kolla på duells.se så ser du vad dom tar för ett drivpaket till din mc, sen kan du ju lägga till verkstadstid på det :)
Då har du ett hum om vad det kan gå på

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...