Kortare broms o kopplingshandtag.

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Hoj
bilringar och hängröv
letar efter några kortare handtag. dvs till koppling o broms. eftersom jag har handskar där lillfinger o ringfinger sitter ihop funkar det inte att koppla med 2 fingrar orginal då den slår i ringfingret. så jag letar efter nåt som typ sträcker sig enbart till långfingret.

Några tips?

mm gäller bara att hitta rätt också i denna djungel... hittade ett par riktigt snygga dock...

Titax gör grymt sjyssta handtag ! Poalren har röd eloxerade på sin CBR1000rr -06
Själv hade jag tänkt att beställa blåa till min.
AVA Mc har dom i butik om du vill åka in o klämma på dom, dock kostar dom 998kr STYCK där så köp på Ebay för guds skull :D

Tror även dom har en hoj som står där inne, om det nu var en Z1000 eller Z750 minns jag inte, men den har dom kittat med allt, fotpinnar etc, däribland guld eloxerade titax grepp så du även ser hur det ser ut på just en sån hoj du har :tummenupp

hittade ett par nu, som jag beställer om de passar för min hoj (vilket de borde för produktkoden är densamma som för min årsmodell...) återkommer med resultat.

aa precis de jag kollat på CNC. Pazzo kostade typ dubbelt så mycket o så ska de ha en jävla massa i frakt. Storbrittanien verkar vara stället att beställa ifrån nu då pundet e lågt som faen :D

Så länge de är cnc frästa så är nog kvalitén helt okej. Precis, bara att passa på när kronan är stark :)

Blev ett par CNC short levers idag från e-bay.... 600 nånting inkl frakt... billigt/dyrt ? ingen aning men jag vet iaf att jag hade behövt betala det dubbla i svedala.... :D

Jag har en r6 2003.Vilken av dom passar,och vad menar dom med ( 99-0​2 01 03-04
och 99-02 03-04 B ??????
Shorty Brake Cl​utch Levers Yam​aha YZF R6 99-0​2 01 03-04
Shorty Brake Clutch Levers Yamaha YZF R6 99-02 03-04 B

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen