kort och lite seg film / Daytona 675

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
kort och aningen seg film / Daytona 675

[YOUTUBE-ID]6FzS9PTSLHg[/YOUTUBE-ID]

Experimenterade lite i AfterFX, hade tyvärr inga smaskiga "åkabilder" men tänkte att det var lite kul att posta den här ändå, efterssom jag testade att filma med min kompakt digitalkamera för första gången. :näsblod

I sommar blir det kanske nånn roligare film. Men ljudet i slutet borde kanske få nånn att drömma sej tillbaka till i sommras.

Tack till Miss_A för sista bilden :tummenupp
 
Last edited:
Jag tyckte det var en bra film! Ljudet av en daytona med slipon under acceleration är grymt! Jag får rysningar när jag hör det!:tummenupp
 
Jo man längtar verkligen till sommaren av det ljudet. Blir gärna att man står och torrvarvar i garaget och drömmer sig bort.
 
Schysst film:tummenupp man blir verkligen sugen på att höra en vrålande radfyra när man hör d där:D
 
Bra klippt.

Håller med om ljudet... starkt beroendeframkallande! Skulle då vara Ducatiljudet som närmsta konkurrent.

En 3-cyl Trumpet som varvar ut är kärlek!
 
Uj, treorna låter sådär old-school-racigt på något sätt, mycket fränt! :) Om de kunde släppa en liter-sport-daytona i svart/guld med trippel...

/J
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top