Kort ljuddämpare

BASH

WTF !!!!
Gick med
22 Jan 2005
Hoj
Molekyl Edition 1.3 är på väg att bli omolekylerad
Fyller på den här tråden när jag ändå är på G ... Skulle vilja ha ett typ Zard blås till min R1:a (Zard gör tydligen inga till min) kort och sittande strax bakom förar fotpinnen. Några förslag ??

Jag tror du ska kunna få det som finns till R6:an på plats. Kanske krävs lite metallarbete (göra om en krök eller nåt), men det ska inte vara några större problem.

t_17445.jpg

det skulle säkert funka, men hur blir det när den är gjord för R6 och jag sätter den på en R1:a ? det är ju långt ifrån liknande motorer i både vrid och hk ... andas det som det ska då ?

det skulle säkert funka, men hur blir det när den är gjord för R6 och jag sätter den på en R1:a ? det är ju långt ifrån liknande motorer i både vrid och hk ... andas det som det ska då ?

så länge det är ett öppet sportsystem vilket jag antar så andas den bättre än ditt orginal.

Enligt Claessons motor körde Laser samma slip-on till Gsxr 600/750/1000, så släppet borde i teorin inte vara något problem.

Hmmm ... såg idag att www.racefit.co.uk hade en schysst pipa (Growler) den såg riktigt MotoGP ut säkert helläckert sound på den, lite mer kulor och lite större än en Zard men vetefaan om inte den var porrigare :yoparty Vad tycker ni ??

så länge det är ett öppet sportsystem vilket jag antar så andas den bättre än ditt orginal.

Här körs inte orginal !! Vance & Hines :krama

Last edited:
Har bestämt mej för ett Racefit Growler, men lite osäker på om det ska vara ett titan/kolfiber eller bara titan :va.... Måste bestämma mej tills på måndag för då ska jag beställa det !!

Har bestämt mej för ett Racefit Growler, men lite osäker på om det ska vara ett titan/kolfiber eller bara titan :va.... Måste bestämma mej tills på måndag för då ska jag beställa det !!

coolfiber tror jag skulle passa om de är svart/röda r1,an på avataren..:tummenupp

Japp, men lite lätt moddad än så länge, blir mer till vintern. Men då kommer att bli svart/röd och kolfiber så kanske det är snyggast med det på burken oxå

Hoppas på att Racefit Growlern kommer i morgon eller senast på onsdag, så man får ut och leva om på onsdagsåkningen :)

"SUCK" :huvet den kommer troligen inte förän tidigast på måndag, men ok då, ska ner och göra Stockholm osäkert i helgen ändå :tummenupp

NUUU har den kommit :Bugar vilket SOUND :Bugar kändes som jag blev knullad i örat, tror faan att jag kom när jag startade hojjen :yoparty

Bifogat

• SNC00149.jpg
    SNC00149.jpg
    253.6 KB · Visningar: 209
  • SNC00154.jpg
    SNC00154.jpg
    242.2 KB · Visningar: 208
  • SNC00152.jpg
    SNC00152.jpg
    248.1 KB · Visningar: 240
  • SNC00162.jpg
    SNC00162.jpg