SheDevil79
Time Out
Jag kör en Yamaha FZ6 och är relativt kort plus att försäkringen (tjejförsäkring) är ruskigt billig

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag kör en Yamaha FZ6 och är relativt kort plus att försäkringen (tjejförsäkring) är ruskigt billig![]()
Tyvärr förstår jag inte vad du menar.Finns inte en del han har bytt på den nu bara går sönder..
om du är 1.60 så kan du ha vilken sport hoj som helst skulle jag tro jag är 1.70 och åker ktm 990 supermoto och den är 88cm i sadelhöjd visst jag når inte ner mycket men va fan man ska inte stå still med hojen man ska åka med denlycka till i hoj valet
Faktum är att cbr:en är en av de handfå som känns bra mellan benen.
Jag tycker Buellen var ngt att det högsta jag suttit på.Fanns inte ens chans i helvetet att jag hade nått ner öht, ens med sänkningssats.
Konstigt då min fru är ca 160 och känner tvärt om.
En org XB12R har 775mm hög sadelhöjd. Med sänkningssats 726mm.
Dessutom är sadeln relativt smal.
Vilken höjd har ER6'an ?
Jag tackar å halvligger (nigerför inläggen i debatten.
Blir la en Ducce 620, er6:a eller cbr600 (som tänkt från början) dårå!
Under 400 spänn i månaden för halvförsäkring låter ruuuggigt billigt, framför allt för Sthlm! Kollade lite snabbt på en ER6:a, och tyckte att de knappa 800 spännen i månaden vart billigt? Tji fick jag hehe.
Kunna ha vilken hoj jag vill? Muaha. Fråga min hojlärare. Han vart nog inte så glad när jag välte hans CB750 tre gånger på konbanan
Det kanske kommer sen, men nu skulle jag behöva en dvärghoj som inte är alltför tung/klumpig och där jag når ner med knäna för att känna mig redo ungefär![]()
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |