kort film med min hoj

Last edited:
En mito går inte heller särskilt fort med lagliga 15hk :tummenupp

Ja, helt rätt, det är något särskillt med kolfibret som mullar till det lite :tummenupp :)

Men ingen kör väl med lagliga 15hk??? :va

Går inte särskillt hårt vansinnes trimmad heller iof, men vafan...

Men ingen kör väl med lagliga 15hk??? :va

Går inte särskillt hårt vansinnes trimmad heller iof, men vafan...

Jag gör det, men hade det funnits strypning så hade den inte suttit i.
Fast det är rätt skönt att åka helt lagligt (kanske inte gällande hastigheten dock) ibland.

Ingen med Mito kör väl med strypningen i, förhoppningsvis, det är fan synd om hojen om man gör det :gnissla

nej nej nej alla här har fel det ska vara storstånka med supertrapp

så de så

Tyst Fredrik!

:rolleyes:

Last edited:
Jag gör det, men hade det funnits strypning så hade den inte suttit i.
Fast det är rätt skönt att åka helt lagligt (kanske inte gällande hastigheten dock) ibland.

Ingen med Mito kör väl med strypningen i, förhoppningsvis, det är fan synd om hojen om man gör det :gnissla

Tyst Fredrik!

Du har inte mycket till val, jag menade, ingen med muito (eller annan 2t) kör väl med 15hk, men det tyckte jag väl var under förstått. :tummenupp

coolt med lastbilen, har du laggt flera klipp i layers? :D

Ja det var coolt :tummenupp

Jag förstår inte hur du menar? Jag har inte photoshopat lastbilen om du tror det!!!

Lastbilen kom väl ca 100 meter efter mig, precis när den har åkt förbi kameran så har jag klippt filmen och sen kom det med lite på slutet när jag har vändt och kört tillbaka och plockar upp kameran då man ser mitt face...

Inget photoshop här inte!!!

Du har inte mycket till val, jag menade, ingen med muito (eller annan 2t) kör väl med 15hk, men det tyckte jag väl var under förstått. :tummenupp

Jag förstår dig :tummenupp Ville egentligen ha en mito från början men ändrade mig pga. moppeljudet och driftskostnaden :tummenupp

Last edited:
Moppeljud? Det är racerljud :fakta :mattias

Ja så är det, fyrtaktare är inte gjorda för att gå snabbt helt enkelt.

Nä men seriöst, jag tyckte det var jätte fräckt med 2-takts ljud när jag körde moppe men då viste jag inte bättre. Jag tycker att det låter förjävligt :tummenupp

:tummenupp

Jag har 62 cc per burk! Sådeså!

fast jag är inte bög

Jag vet och det är heelt ok! Jag bara skojade med Hulster lite: man ska inte slå andra i huvet med slagvolym, för då finns det alltid ngn som är värre. Jag tycker din hoj lät fint! En kurvig väg där du får pendla lite mellan växlarna och ngn kompis som filmar kan säkert låta som classic rejsing.

Sooon...

Jag vet och det är heelt ok! Jag bara skojade med Hulster lite: man ska inte slå andra i huvet med slagvolym, för då finns det alltid ngn som är värre. Jag tycker din hoj lät fint! En kurvig väg där du får pendla lite mellan växlarna och ngn kompis som filmar kan säkert låta som classic rejsing.

Sooon...

Jag förstod det :tummenupp

Ja, men de är ingen jävla classicräjsing, det är ju en -04 förfan.

Men jag är inte bög iallafall

Nä men seriöst nu, ska försöka få tag på en kompis som kan filma så ska ni få se på film :tummenupp Men det kommer att dröjja lite, är så kallt i backen nu.

:tummenupp

Sooon...

och jag i min tur skojade med limez:tungan

och den låter faktiskt riktigt bra irl:tummenupp

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back