Kort film med mig och gixxern

Vilken speed! :eek:
Du kan ju nästan skrapa knä rakt fram me! :D :tummenupp
Låter som det är rätt gott ljud i hojen "egentligen".

Kay skrev:
Vilken speed! :eek:
Du kan ju nästan skrapa knä rakt fram me! :D :tummenupp
Låter som det är rätt gott ljud i hojen "egentligen".

Går runt 70 i ingången tror jag. Kurvan är skarpare än vad filmen avslöjar känns det som när man ser det. Kul med knäskrap :D Men skrapa rakt fram, nädu, lite mer svänger det i den böjen :7peta Men det går jättebra att köra utan skrap där, men det är inte lika skoj!

Last edited:
Är det där kurvan nere mot/vid Nynäshamnkrokarna typ.... Eller en bit norrom. Vägen delar på sig i ett Y prexist innan typ....

RoLLER skrev:
Är det där kurvan nere mot/vid Nynäshamnkrokarna typ.... Eller en bit norrom. Vägen delar på sig i ett Y prexist innan typ....

Precis den. Mycket underhållande för att leka knäskrap i, går inte speciellt fort.
// P. Osör :D

OLJEKYLD GSXR skrev:
Precis den. Mycket underhållande för att leka knäskrap i, går inte speciellt fort.
// P. Osör :D

Näe... den slår nästan knut på sig själv den kruvan.....

Exakt vart ligger den kurvan..*är redan på väg* :rolleyes:

När jag skulle köpa En hoj en gång skickade dåvarande ägare en film på hur han skrapar åt båda hållen just i den kurvan.. :Bugar

Iceman1975 skrev:
Exakt vart ligger den kurvan..*är redan på väg* :rolleyes:

När jag skulle köpa En hoj en gång skickade dåvarande ägare en film på hur han skrapar åt båda hållen just i den kurvan.. :Bugar

Du får väl följa med oss någon gång, så kan du få guidning dit, samt att någon kan hålla i kameran då också :)

Plåtniklas skrev:
Jag vill gnistra lite. Får jag följa med också?

Klart du får. Det skall bara bli lite sommarväder först. Nästa gång skall det tas med lite mer kamerautrustning, så att det blir lite mer seriöst fotograferande.

Retsticka :tungan Har faktiskt inte hittat nån motsvarande böj nån annanstans, det är en 180-gradare mitt i en lång uppförsbacke som nyper rätt bra. Bra med låg fart vid posering så man fastnar på film;)

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard