Korspost: Borås en lördagkväll?

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Drar upp till Borås i helgen & funderar på att dränka sorgerna & testa stan på lördagen.

Vart går man? Föredrar pubar & liknade ställen. Kommer dessutom gå ut själv (troligtvis), så ett ställe med inte allt för hög musik så man faktiskt kan prata med folk föredras.

Tips?

bishops arms -> irländsk pub, ligger mitt i centrum, dricka guinness och snacka skit, lågmäld musik, trevligt ställe, svindyr öl, ofta mycke folk.. :tummenupp

vill du dansa/ragga finns det massvis med kassa discon för slagna shlagerhjältar, svinhög musik och muckande anabolakillar är standard där.. :tomten ta vilket som typ, kan inte (miss)lyckas.. :tuttar

Last edited:
sven666 skrev:
vill du dansa finns det massvis med kassa discon för slagna shlagerhjältar, svinhög musik och muckande anabolakillar är standard där.. :tomten

:rofl

Fy fan vad man känner igen sig.

sven666 skrev:
bishops arms -> irländsk pb, ligger mitt i centrum, dricka guinness och snacka skit, lågmäld musik, trevligt ställe, svindyr öl, ofta mycke folk.. :tummenupp

vill du dansa finns det massvis med kassa discon för slagna shlagerhjältar, svinhög musik och muckande anabolakillar är standard där.. :tomten

Bishops arms låter som nått för mig isf. Jobbigt om det är för mkt folk iofs
Tack för tipset :tummenupp

Väljer du EC (rådhustet) mitt på torget så har du både och! Annars har du ju grand, swing, Mc-ewans, olearys, liquid, brasseriet, sjundehimelen och så sands :hihi gå gärna till sands! :rofl

Sen har du ju även geisha-garden, kan ju ta med erövringarna från sands dit sen.... Öpnnar typ runt 01.00. :rolleyes:

Last edited:
RSV_R skrev:
Väljer du EC (rådhustet) mitt på torget så har du både och! Annars har du ju grand, swing, Mc-ewans, olearys, liquid, brasseriet, sjundehimelen och så sands :hihi gå gärna till sands! :rofl

Sen har du ju även geisha-garden, kan ju ta med erövringarna från sands dit sen.... Öpnnar typ runt 01.00. :rolleyes:

Oki, sand sen geisha-garden får det bli :rolleyes:

Barrett skrev:
Oki, sand sen geisha-garden får det bli :rolleyes:

hur kommer det sig att du ska festa i borås då.. känner du folk här eller ska du träffa nån??? lite nyfiken.. men jag kan oxå rekomendera bischop arms isåfall.. riktigt snyggt o skönt ställe.. har dock bara vart där en gång.. men den gången glömmer man ej..

ta en geisha garden oxå.. trevligt ställe..:D

Nej för fan, du får inte gå till sands! Det finns en anledning till att det kallas både "sista chansen" och "jurassic park"...
Jag brukar hänga på sving eller trägårn när jag är ute, men som är man ju en liten mupp också (dock en rätt så trevlig sådan).

robb skrev:
hur kommer det sig att du ska festa i borås då.. känner du folk här eller ska du träffa nån??? lite nyfiken.. men jag kan oxå rekomendera bischop arms isåfall.. riktigt snyggt o skönt ställe.. har dock bara vart där en gång.. men den gången glömmer man ej..

ta en geisha garden oxå.. trevligt ställe..:D

Min morsan bor där sen 1½ år tillbaka, men jag har ju bara varit där en gång hittills & det va på julafton 2003 :rodnar Tänkte åka upp imorgon eller på fredag & stanna över helgen.
Tänkte att man kanske skulle passa på att gå & ta en öl om man är på humör.

Nej för fan, du får inte gå till sands! Det finns en anledning till att det kallas både "sista chansen" och "jurassic park"...
Jag brukar hänga på sving eller trägårn när jag är ute, men som är man ju en liten mupp också (dock en rätt så trevlig sådan).

Jag va lite ironisk innan :rolleyes:

Barrett skrev:
Min morsan bor där sen 1½ år tillbaka, men jag har ju bara varit där en gång hittills & det va på julafton 2003 :rodnar Tänkte åka upp imorgon eller på fredag & stanna över helgen.

Okej.. det förklarar juh saken.. vore kul om man kunde dra ihop ett gäng då så du slipper att sitta ensam.. dock kan inte jag till helgen då jag ska till örebro o festa med gamla lumparpolare..men säg till folket här i borås (hojfolk) på forumet om inte några kan hänga på...

några som ska ut på lördag o festa på bishop arms med Barret??? :confused:

hade hängt på om jag bott kvar i borås..

annars är detta gäng notoriskt svårflörtat asså, ett helvete att få me dom på en krogrunda :mad:

Barrett skrev:

Jag va lite ironisk innan :rolleyes:

Jag trodde nästan det men man kan aldrig vara säker!

sven666 skrev:
hade hängt på om jag bott kvar i borås..

annars är detta gäng notoriskt svårflörtat asså, ett helvete att få me dom på en krogrunda :mad:

Hmm du e singel va...å inga barn har du heller :7peta
så hur går det nere i Götet då , kommit tillrätta än ?

Tobbecoolio skrev:
Hmm du e singel va...å inga barn har du heller :7peta
så hur går det nere i Götet då , kommit tillrätta än ?

(här skulle smileyn med piskan varit men den är borttagen!)

götet är toppen :tummenupp hur slött som helst :D

Barrett skrev:

Skippa att gå ut i Borås och dra in till GBG på lördagen och gå på Sticky Fingers istället. Både Abramis Brama och Generous Maria spelar där då. :yoparty :yoparty
Jag ska dit med ett gäng polare från Halmstad och röjja :banana
Ska ru me?

henrikkrueger skrev:
Skippa att gå ut i Borås och dra in till GBG på lördagen och gå på Sticky Fingers istället. Både Abramis Brama och Generous Maria spelar där då. :yoparty :yoparty
Jag ska dit med ett gäng polare från Halmstad och röjja :banana
Ska ru me?

:fakta gör som han säger! abramis brama är så jävla bra! såg dom i slottskogen i somras.. sicket ös!

va fan tobbe har du egna special smileys för jag ser inte piskan i listan!?!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti