Japp, det är så illa att den slirar...uppåt 10000varv samt vid ovarsam växling över 6-7varv märker man att den drar.
Har därför lite frågor;
1, Kan man pilla med skiten utan att tömma ut motoroljan? Har kört runt 100-150 mil med olja+filter.
2, Om lamellerna ser bra ut, byter jag bara fjädrarna då?
3, Stålplattorna...behöver man göra nåt med dem? Har sett att vissa blästrar, funkar lite sålull isf?
Självklart gäller det ZXR:en.
Har Haynesmanual, packning, 15% hårdare fjädrar samt nya lameller liggande.
Tänkte också skita i att plocka ur hela huset eftersom det verkar kräva något mothåll. Inga problem eller?
Tacksam för svar
Har därför lite frågor;
1, Kan man pilla med skiten utan att tömma ut motoroljan? Har kört runt 100-150 mil med olja+filter.
2, Om lamellerna ser bra ut, byter jag bara fjädrarna då?
3, Stålplattorna...behöver man göra nåt med dem? Har sett att vissa blästrar, funkar lite sålull isf?
Självklart gäller det ZXR:en.
Har Haynesmanual, packning, 15% hårdare fjädrar samt nya lameller liggande.
Tänkte också skita i att plocka ur hela huset eftersom det verkar kräva något mothåll. Inga problem eller?
Tacksam för svar
