schneberger
Bannad
sådärja .då har man äntligen inhandlat en enduro.. en cre 250 92:a tyvärr så ville inte föreföreföregående ägare ha den sånn.. utan kablar och sådant är klippta.. men inga problem där för jag har klurat ut hur plus och minus går från den lilla distrubtionsblocket eller vad det är..
men elektriker som jag är så dunkar jag huve i vägen på varifrn den lilla klumpen från kräm. den är ju liksom fastskruvad i ramen och den kan ju liksom inte bara magiskt frammana el.
så min fråga är om det finns någon som har enn kopplignsschema eller liknande eller vet hur elen ser ut på s´ånna här maskiner. antar att det borde vara samma på alla gamla tvitakter yamaha som honda..
iallafall så är det ett stort problem och jag need hjälp..
tack på förghand
men elektriker som jag är så dunkar jag huve i vägen på varifrn den lilla klumpen från kräm. den är ju liksom fastskruvad i ramen och den kan ju liksom inte bara magiskt frammana el.
så min fråga är om det finns någon som har enn kopplignsschema eller liknande eller vet hur elen ser ut på s´ånna här maskiner. antar att det borde vara samma på alla gamla tvitakter yamaha som honda..
iallafall så är det ett stort problem och jag need hjälp..
tack på förghand